-
-
mornings
sol o klar luft i Bohuslän. Nu börjar lugnet komma tillbaka i kroppen.I dag far vi hem men är lediga i morgon också, sen blir det som vanligt igen
Carma- hur hade ni det i Varberg?
Nickes- käkjogging -
Puman- va kul. Vad är det för jobb?
-
håller tummarna för jobbet Puman
Nides- njut av fjärilarna.
ja vinden tog i rejält. fast jag var bara glad över att det inte regnade. Vi pratade om att läsa löftena i mikrofonen men det kändes mer nära att bara läsa till varandra. Så vi skrev dem i programmet istället -
Miss P - kolla adlercreutzilerum.blogspot.com/ så finns det lite av mina egna bilder, Klart du får ett nytt roligt jobb snart.
Nu är vi hemma igen. Två alldeles fantastiska dagar på Tjörn avslutades med sightseeing tillsammans med våra franska gäster. middag på Hönö o nu en calvados innan det är dags att sova -
god morgon
sista lediga dagen innan det är tillbaka till vardagen igen. Idag skall jag sanera hemmet- nu har alla gäster åkt hem
Nides- kollade SMHI, inget regn men moln enligt deras prognos
Snuffsan- restaurangtips. Utflyktsrestauranger som jag gillar
Tullhuset på Hönö www.tullhuset.se
Aludden i Lerum www.aludden.se -
jag kommer gärna o hämtar äpplen. vi har inga alls iår. Hemgjort äpplemos är har ju smaker i en annan dimenssion är sådatn man köper på ICA
-
förresten carma... jag kommer gärna o hjälper till med vinskörden. Jag kan trampa druvorna
-
i kväll skall jag på förfest inför nästa helgs kalas. Jag vet , men våra kvartersfester är lite avancerade Men vi kan komma förbi i helgen kanske?
-
vi med. Nides vigsel, kolla in en kompis nya lägenhet och stäa.