• Äntligen dax!

Öh? OT - "ditt inlägg granskas?"

Svarade just på ett inlägg, och fick upp texten att "mitt svar granskas och kommer läggas ut om inget otillåtet är skrivet"?!

Varför får man upp en sån text på bara ett vanligt svarsinlägg???

• Svar på tråden Öh? OT - "ditt inlägg granskas?"
  • rocketqueen

Hahahaha! Jag lämnar in min jobbansökan till BT på stört... Kul att läsa vad folk skriver för grejer som fastnar!! :D:D:D

• Lady o Lufsen

Tänk er att- LEGITIMT - kunna sitta åtta timmar vid BT och läsa igenom alla inlägg och dessutom få BETALT!!!

Waow- det vore väl nå´t.....eller???

• miffolina

Jotack, så kan man extraknäcka som provsmakare på godisfabriken :D

• zukigirl

och emellanåt kan man provsova sängar...

• rocketqueen

Åh...provligga i sängen medan man äter choklad och surfar på BT på en laptop!

• rocketqueen

Alltså...provsova sängen, inte något annat...

• Vernalis

En gång i tiden skulle jag skriva att jag o en till var ganska så vältränade o skrev att vi var f i t t a, inlägget fastnade självklart...

Förståeligt iofs, men man känner sig som en bandit även om misstaget är litet o inte alls illa menat.

• MrsFellerA

Samtidigt som man testar fotmassörer!!! Då skulle jag på störta sluta mitt jobb!

Profosionell BT-filtrare, godistestare, sängtestare & fotmassörstestare! Tänk vilket visitkort man hade haft.

• MrsFellerA

Det finns ju massor av ord som man använder sig av som troligen skulle fastna. Bäst att ha det i minnet i framtiden...

Svar på tråden Öh? OT - "ditt inlägg granskas?"