Inlägg från: Bruden blå |Visa alla inlägg
  • Bruden blå

Bittra människor!

Hur du än vänder dig så lovar jag att du har rumpan bak. Ditt inlägg handlar om andras åsikter, och du gör med ditt inlägg precis det du egentligen klagar på. det är det fina i kråksången....

Angrepp 1= "vad jag har hittat är hemska personligheter"
    - då måste jag fråga, om här är så hemska människor, vad gör då du här?

Fördom 2= "De flesta av er verkar avsky allt som kostar mer än 5 kr"
    -Alla har rätt till sin åsikt, så även du.

Angrepp 3= "som de korpar ni är"
    -Nä det e inte trevligt att kalla folk för korpar. det finns mer konstruktiva ordval.

Angrepp 4= " så börjar ny spotta ur er diverse spydigheter"
    -Ja, oki, kan hålla med, ibland spottas det lite väl mycket, men just nu mest från ditt håll ;)

Angrep 5= "Det är helt okej att bjuda sina gäster på billiga bufféer bara för att man sparar pengar"
    -Vem är du att dömma någon annan? var det inte det du just hackade på? du gillade inte folk som dömde, varför gör du då det själv?

Angep 6 = "helt okej att låta sin stackars mamma svettas i köket, sy ens klänning eller binda en bukett för att man sparar pengar"
    -återigen, varför dömma?

Angrep 7= Det är helt okej att låta någon stackare i Kina sy upp en simpel klänning åt en som knappt sitter rätt (jo ni hörde, äntligen är jag ärlig med hur ni ser ut på era bilder. Vilket annars är förbjudet att säga TROTS att ni ber om ärliga svar). Detta är helt okej för man sparar pengar och kan dessutom sen sälja klänningen för det dubbla.
    -Varför så bittsk? jag har sett mååååånga helt underbara klännigar och vet du vad, dom flesta klänningar oavsett om dom är köpta över nätet eller i butik här i sverige sys upp i asien.

Paradoxe!!!= "Sluta vara så fruktansvärt bittra för jag blir rädd när jag läser era inlägg!"
    -ojoj, vad ska vi då bli när vi läser ditt inlägg???

Paradoxen öööhhh, jag menar nog parodin vid det här laget, fortsätter!
    "Trodde inte det fanns så arga, bittra och känslomässigt snåla människor där ute. Jag trodde att BT var ett ställe där man uppmuntrade varandra OAVSETT om ens bröllop kostar 2.000 eller 2.000.000."
    -Ja tänk, det skulle jag också önska. jag skulle önska att vi kunnde skratta tillsammans utan att hacka på varandra. hoppas du också inser det.

Slutledningen="Uppenbarligen finns det RÄTT & FEL bröllop. USCH!"
    - och här har vi hela misstaget, finns det ett rätt och ett fel bröllop?!?!?
    Näää, det borde väl alla här veta vid det här laget. för en själv är alltid bröllopet fel, men vad du än skriver här på bt så kommer någon annan tycka att det är fel fel fel.
    Så lycka till med bröllopsplanerna och sluta lägga så mycket energi på så mycket negativt.

• Bruden blå

"för en själv är alltid bröllopet fel"
    ska ju faktiskt helt självklart stå
    för en själv är alltid bröllopet RÄTT!!!!
    blev en liten felskrivnign.

Svar på tråden Bittra människor!