Inlägg från: Lady o Lufsen |Visa alla inlägg
  • Lady o Lufsen

Fula brudar? - Vad är egentligen ok att säga på ett forum?

Vare sig man pratar om "detaljer" eller annat så är det väl ändå ÅSIKTER som kommer fram, eller??

Hur folk uttrycker sina åsikter kan ju ske på många sätt, både kloka och inte fullt lika klokt, sätt!

OM man då startar en tråd där det ena ger det andra och alla förväntas uttrycka sin åsikt om finaste och fulaste...ja, då kan man nog räkna med att sån´t här uppstår...

• Lady o Lufsen

Observera att jag absolut INTE tycker att uttalanden av den karaktären är okey på NÅGOT sätt MEN jag har full förståelse över att dom kan komma- speciellt i den typen av trådar...

Vad jag kan bli minst lika förvånad över är varför folk startar (och hänger på) sådana trådar- vad är syftet, liksom??

Man måste ju kunna räkna ut med bakänden att en sammanställning av den kalibern kan komma att såra hur många som helst!

En del skriver "Har man inget bra att säga så säg inget alls" vilket är en bra tumregel! Ingen skulle gå in och titta på någons bröllopsbilder och lämna en nedlåtande, kränkande kommentar OAVSETT vad man tycker men så fort det kommer en tråd som efterlyser åsikter så smyger det fram...fast då lite mera allmänt och inte riktat till någon person ifråga...

Nä...bättre att hålla sig borta från vissa trådar!

• Lady o Lufsen

Skulle inte vara en flirtande smiley i inlägget! Det skulle vara en slutparentes...

Svar på tråden Fula brudar? - Vad är egentligen ok att säga på ett forum?