• miffolina

Fula brudar? - Vad är egentligen ok att säga på ett forum?

Jag tycker att även om man bör räkna med att känslor kan bli sårade i en sån tråd - även om jag inte förstår resonemanget med att man måste blint räkna med att inte bli sårad, man här väl ett personligt ansvar att inte såra andra - så tycker jag att man bör protestera om man tycker att nåt inte är ok. Struntsamma om det var en medlem eller 200. Skulle nån kläcka ur sig en sådan kommentar IRL, hoppas jag att folk säger ifrån.

Det ÄR inte ok att dissa folks utseende. Jag tror att folk har betydligt mer distans till om deras klänning eller färgtema hamnat under ful-listan, där är det en fråga om smak, och smaken är som den välvda kropssdelen ni vet.

Att skriva att en viss typ av människor är fula bröllopsdetaljer, är som att skriva att dessa människor inte är värdiga att gifta sig. Man hoppas ju att man kommer upp i ålder då man slipper sånt med att fula flickor inte får leka med de coola barnen, usch, vi är för gamla för sånt.

*nyvaken - svamlig*

• miffolina

Opps! Hold on! Är en 44a överviktig?! :o
    Nä, fan, skija bara, fattar din poäng ;)

• miffolina

Gotland08 - varför då ta åt sig om man inte skrivit nåt taskigt själv? Personen i fråga som skrev det där otroooligt korkade inlägget har inte i visat sig i den tråden igen.

• miffolina

eller 174 långa brudar som nyss fyllt 27, väger 61 kg, blonda med sneludd, sötavattenpälor i håret, solbrända, med en tribal i svanken är det fulaste jag vet!!!!

;);););) Tokskojarbara!!!!!

Svar på tråden Fula brudar? - Vad är egentligen ok att säga på ett forum?