• janos

Äntligen fredag del 10

Tänk att det snart är dags för våran 11:e tråd att starta. Den 1:a oktober slår vi upp portarna.

• janos

Godmorgon mc och alla andra!

Här är det oxå regn och rusk. Vi som skulle ut och gå med vagnen, hade vi tänkt. Det får bli en annan dag.
    Idag är våran första dag helt själva här hemma. Känns lite trist.......*ekooooooo*

• janos

Hur mår du idag, Gable? Du tar väl hand om dig?!?!?!? Se till att du får i dig bra näring innan det är dags för den stora dagen.

• janos

Så där ja! Då har jag rensat upp på kontoret idag, efter två omtumlande veckor. Känns toppen.

• janos

Gable, att du inte skäms Du måste ju ta hand om dig och ditt kvinnliga utseende.

Hur mår du annars? Bättre, sämre? Tänker på dig!! Kram

• janos

Idag kan jag göra en kort sumering av dagen: AMMAT!!!!

*mamma är trött*

• janos

Fru Hilde skrev 2007-09-18 21:01:41 följande:

Hej flickor Jag illar er allihop massor, bara så ni vet det! Janos det var en mycket uttömmande summering av din dag. Jag förstår precis. Försök att vila så mycket det går och var noga med att få avlösning mellan amningsvarven.
    Hilde, vi gillar dig med!!.....massor!!

Hoppas att det ordnar sig på ditt jobb. *håller tummarna*

Uttömmande var svaret. Jag känner mig så oxå Igår åt lill grabben nästan varje timme. Annars var det gnäll och bära som gällde hela dagen. Men men, det är en ny dag idag, med nya förutsättningar.
Svar på tråden Äntligen fredag del 10