Inlägg från: äntligen på väg |Visa alla inlägg
  • äntligen på väg

Äntligen fredag del 10

Partille blir det, tror jag...
    Det finns ett relativt nytt köpcentra där (ca 1,5år) och alla butikerna känns fräscha och relativt välplanerade. Och så känner jag ingen där och det kan vara ganska skönt ibland. (Talar visst mot mig själv nu när jag först vill ha sällskap och sen inte vill springa på folk jag känner )

• äntligen på väg

Har man lite tråkigt så kan man ju alltid underhålla sig själv i fredagstråden

• äntligen på väg

Jag har börjat lite lätt med en ny hobby - att göra egna smycken. Ett vågat försök iom att jag är ganska talanglös när det gäller hantverk. Och det är inte nåt jag bara säger för att vara blygsam utan det är ännu en gen som hoppat över mig i min annars väldigt hantverkskreativa familj. (Den verkar iofs hoppat över min lillasyster oxå, så jag är inte helt ensam här ). Min ena storasyster höll på att skratta ihjäl sig en gång när jag skulle dekorera ett ägg!? Jag menar, ett ägg, hur svårt kan det va? Jag vet i huvet hur det ska se ut och har många fina designidéer, men kan inte riktigt översätta det till händerna.
    Hursomhelst, det finns annat som jag är mycket bättre än dem på (och när som helst kommer jag på vad det är ). Jag har iaf lyckats tillverka 1,5 halsband, ett armband och en fotlänk som inte är såååå illa faktiskt.

• äntligen på väg

Fy vilken dag du hade igår Hilde! Och såna dära surgubbar blir man nog aldrig riktigt härdad mot. Men det kan hjälpa att tänka att det är synd om dom, för folk som beter sig så kan ju inte må riktigt bra!

Visst, det var Allum jag tänkte på. Jag ställer upp närhelst du behöver shoppa dig lycklig .
    Det blev en sväng dit igår. Maken var i närheten så han kom dit och åt lunch med mig. Sen visade det sig att en kompis som jag trodde jobbade var ledig så det blev shopping i Kungsbacka oxå .

• äntligen på väg

Åhå!!! Pax för en Pollymuffin

• äntligen på väg

Smarrigt! Man tackar MC

MC som för övrigt är en aldrig sinande källa till kunskap! Tänk den som ändå kunde slänga sig med kemiiska dagligdags

• äntligen på väg

Nu ska jag kolla på fredagsbuskisen.
    -Va!? Vem sa det?! Jag?!
    Nä, jag kollar bara på kultiverade program!

• äntligen på väg

Mitt förra arbetsdistrikt låg fö i det område där dom pratar så som dom gör - Stefan och Krister & Co. På riktigt. Det är lite charmigt tycker jag

• äntligen på väg

Ha en äntligen-fredags-fredag på er!
    Skål!

• äntligen på väg

Hon är väl för härlig ändå, din svårmor .
    Nä, skämt åtsido, så är det tråkigt att det ska behöva va så. Har inga teorier alls tyvärr!

Svar på tråden Äntligen fredag del 10