Äntligen fredag del 10
Lycka är att komma på att det finns godis kvar sen igår!
Lycka är att komma på att det finns godis kvar sen igår!
Jag sitter här och är lite skengravid. Trodde att jag hade slutat med det
Jag har oxå problem med BT. Loggas ut när jag skrivit nåt och kan sen inte logga in på en stund igen.
Ang kissemissarna så är dom absolut alldeles bedårande! Hobbe ser ni på bilden . Kalle är sjövild och attackerar allt och Hobbe vill bara mysa och gosa hela tiden.
Jag ligger nog efter i antal inlägg: 1135 ...
åsså kommer jag hit när ingen annan är här! Som vanligt...
*viskar* fast jag är egentligen inte här, jag jobbar ju!
CM: Nä, jag vet, det är tomt som i ... här (kom inte på nån bra liknelse för nånstans där det är tomt), så ingen lär märka att jag varit här
Hej, hej!
MC: Man kan nästan tro att du är lite irriterad
Äntligen fredag. Fast ingen höjdarfredag tyvärr.
Vart ingen bebbe denna gången heller. Blir så förbannad på mig själv! Jag hade ju slutat hoppas på det! Till och med bestämt mig för att vi har det väldigt bra som vi har det, bara jag och M och katterna. Men det kändes så mycket den här gången att jag verkligen började tro på på det. Har haft ont i boobisarna i snart två veckor och känt mig dåsig och lätt illamående. Men som sagt, det var inget.
På onsdag ska jag på anställningsintervju för chefstjänsten. Hade nästan ställt mig in på att få tacka nej till den iom att jag skulle plussa. Så nu får jag bestämma mig för vad jag vill göra med framtiden. OM jag nu skulle få jobbet så kan jag inte göra ett nytt ivf-försök inom det närmaste året iaf. Och om jag bestämmer mig för att satsa på ivf-försöket (har ju tom laddat med dyr akupunktur inför det) så försitter jag en chans som jag kanske aldrig får igen.
Egentligen har jag redan bestämt mig och M står bakom mig till 100% och det är att jag verkligen ska försöka få tjänsten. Kanske har bättre lycka med fertiliteten nåt annat år.
Skönt att få skriva av sig lite.
Gable: Jag håller att vad jag har för dig oxå, så att du slipper ligga på sjukhus och att lillan stannar kvar tills det är dax.
Tack för att ni e så goa allihop!
Janos: kram! Ni får skaffa en sån där webbkamera så ni kan ses varje dag
Idag har jag och syrran varit på shopping. Det blev en hel del .
Jag är här. Kollar till er emellanåt. Har haft väldigt mycket att göra senaste tiden.
Jag fick inte chefstjänsten . Men det var himla nära. Det stod mellan mig och en tjej som har jobbat ungefär lika länge som jag (egentligen längre, men hon har varit mammaledig emellan så aktivt har vi jobbat lika länge). Mina försäljningsresultat var bättre men hon fick i slutändan jobbet för att hon har mer erfarenhet (12 år äldre än mig och har haft fler jobb innan hon började på L).
På ett sätt var det ju ändå bra, för nu kan vi göra ett nytt ivf-försök som vi var inställda på.
Men jag känner ingen större glädje över det just nu faktiskt. Min erfarenhet säger mig att det inte kommer funka ändå.
Jag kom till insikt om en sak för ett tag sen och det var att vi har det väldigt bra som vi har det. Jag har en fantastisk man som jag älskar och som älskar mig. Vi bor i ett fantastiskt hus. Vi har jobb. Vi är friska. Vi har inga ovänner (även om det finns personer i bekantskapen som man föredrar framför andra ). Vi har friheten att kunna göra vad vi vill när vi vill. Flexibla som få i vår närhet eftersom vi inte fått några barn. Ett tag trodde jag på allvar att livet skulle vara slut om jag inte fick några barn, men nu tror jag att jag kommer leva gott ändå.