• Smutt

Cambridgekuren - tråd nr 7

Jag skrev sista meddelandet på tråd 6 men jag skriver väl här isället :)

Jag ska börja på CK imon och jag måste säga att jag är jättenervös!
    förväntansfull för jag vill verkligen gå ner i vikt och nervös för hur det ska gå.

Har nu några insidertips på hur jag ska få in det rätta tänket och klara av dessa 15 kilo som bara ska BORT!

ha det jättebra!

• Smutt

Ah! ska nog ändra mig, ska gå ner 18 kilo!
    Vägde mig sist förra veckan, och på 1 vecka är det 3 kilo upp! inte bra!

• Smutt

Ja, jag har nyss fått mens så det har säkert med det att göra.

ska försöka skriva av mig här regelbundet så man får pepp och kan ge lite pepp med!

Imon gäller det!

• Smutt

Har nu averkat min första dag med ren kur.
    Det är jobbigt.
    Åt en kakao/mint till frukost.
    cappucino till lunch och kycklingsoppan till lunch.

Jag klarade inte att få i mig hela shakerna eller soppan. det tog bara stopp!
    fick kväljningar.

Har tuggat lite sockerfritt tuggummi emellan, då mina vänner har druckit cola och ätit CHOKLAD när jag varit med.
    Har haft en sådan fruktansvärd abstinens, och varit almmänt tjurig för att jag inte fått nån choklad.

finns det ngt annat man kan tugga på emellan om man äter ren kur? Jag blir galen!

• Smutt

Jag blev mätt i morse, har svårt att få i mig mycket på morgonen. Och sen så mådde jag illa av dem. Antar att det är en vanesak, men usch!

• Smutt

Ok, tack så mycket för tipsen, går in för en ny bra dag idag.
    Klarade jag igår så klarar jag idag!

Ställde mig på vågen nyss med.

Startvikt 83.7

Målvikt 68

vikt nu 83.1

• Smutt

hej, ja mycket bättre idag, iskallt vatten.
    fick ner hela shaken, funkade bättre hela dagen!

Tipsen funkade verkligen.
    TACK!!!

tänker mig själv i min målvikt och det peppar mig verkligen.

wow det går verkligen fort för dig. nästan 1 kilo per dag?

Lycka till alla!

• Smutt

Dag 3,känns bra. klarade av att äta hela shaken i morse utan några problem, nu är det dags för lunch, vanlij. nån som tycker om den?

• Smutt

va kul att kilona rasar!
    Jag har svårt att stå emot frestelserna runt omkring mig men jag försöker så gott jag bara kan, och än så länge går det jättebra! är inte vrålsugn på sötsaker och har inte abstinens när jag inte dricker cola!

Sitter och kollar i Kataloger och på nätet, drömmer mig bort i nya fina klänningar där magen inte putar ut eller höfterna är som 2 bollar åt sidorna =P
    Känner mig så mycket piggare, märker verkligen en skillnad.

Jag är lite "rädd" för att prova vanilj,eftersom jag är en chokladmänniska så har jag svårt att prova andra sorter än choklad, mne jag köpte 3 eller 4 påsar med vanilj just för att prova.

Skulle tagit en till lunch, men det blev chokladen, tycker att den är sååå söt.
    ska dock ta mod till mig och prova ikväll.

ska försöka att inte väga mig varje dag,utan försöka vänta till jag ska till konsulenten på onsdag. blir mera som en överraskning om man gått ner då.

ha en jättebra kväll, för mig väntar vaniljshake och jobba natten.

• Smutt

Ok så det går bra att blanda sorterna med? coolt!

funkar det att äta lite ost och lightläsk fast du går på ren kur? (om du gör det)
    jag är såå ivrig att se resultat att ajg stått på vågen hela tiden, nu är den undanplockad.

Måste säga att jag är duktig med att dricka vatten. dricker mins 3 liter, innan kanske jag drack 0,5 liter per dag.

Jag vill att mina svarta jeans ska sitta så bra som när ajg köpte dem. nu är de alldeles för tajta,man får sån lustig hållning då :P

Åh vad sugen jag blev på glass nu! (tur att jag inte har nån hemma ) ska köpa jordgubb på onsdag och blanda det med vanilj och prova! älskar glass!

Natti natt nu ska jag sova lite innan jobbet...

Svar på tråden Cambridgekuren - tråd nr 7