• zica

Cambridgekuren - tråd nr 7

hej, detta är min andra gång jag ska testa cambridge. Gick ner 5 kg förra gången som gick bra att hålla men kunde inte fortsätta för jag blev så otroligt hård i magen. Har nån annan vart med om samma sak?

Körde ren kur förra gången så denna gång tänkte jag ta cam frukost å middag men lunchen får bli sallad elelr nån GI mat, va tror ni om det?

Buslinna: Kan du inte berätta hur länge du har hållit på och hur det gått, läste att du snart är klar! Jätte imponerad!!! =)

• zica

hej igen fick mitt paket idag men börjar semestern på måndag så ska starta 4 veckors lidande då =) Ne ska bli underbart att slippa känna sig sunkig =(

Buslinna: Undrar bara klarade dina 5,5 kg på en vecka med ren kur eller?

Vad tror ni jag kan nå för mål om jag äter cam frukost å middag men lunch en väldigt kolhydrats snål måltid på 4 veckor? Vägen 95kg nu =( med mina 165 cm ....

• zica

Buslinna: Jo förstår att det är svårt men bara kul med gissningar =) Gick ju ner 5 kg på en vecka förra gången så jag hoppas på det igen =) Vi får se...

Ska lägga mig nu men längtar verkligen till jag sätter igång igen =)

Funderade på en grej, dessa chocklad bars är dom lika effektiva som drinkarna...eller är det bara om man verkligen tröttnar på drinkar?...

nattinatt!!

• zica

ok bra då vet jag.
    Skulle vara så kul att komma tillbaka till jobbet efter fyra veckor som en helt ny person, hoppas iaf på 10 kg, ska nog köra ren kur iaf ett tag...Kanske en vecka..
    Känner mig så himla sladdrig nu så jag är verkligen taggad =) Läääängtar =)

• zica

OK min första dag med cam, började med mint/chocklad imorse iaf gick bra att få ner den men ska nog köpa sugrör så går det lättare. Iaf tänkte skriva vad jag börjar med så att säga...

Vikt: 95kg
    Midjemått: 91cm
    Längd: 165cm
    Mål: 65kg

så får vi se, bara ja inte krymper på längden =)

• zica

den som har exempel på bra sallader/ kolydrats snåla rätter får gärna dela med sig, äter just nu en "vanlig" lunch men det blir oftast tonfisk/kyckling sallad, kan nog bli tråkigt om ett tag...

Annars kämpa kämpa, tänk er i dom där snygga jeansen bara =) Kram

• zica

bambi1: Låter nog bra, bättre att du tar upptrappningen långsamt, kroppen vänjer sig bättre då!! Hoppas det går bra!! Berätta hur det gått sen!

Annars, en dag har gått och ett helt kg borta, vet att det är vatten men skönt att se att vågen kan rucka på sig =D, Ska iväg från onsdag och en vecka framåt, ska till min mor och dom har ingen våg så det blir roligt att se vad som hänt när man kommer tillbaka =)

• zica

Spytt upp drinkarna två gånger nu, trodde det skulle gå bättre demma gång men detta fungerar ju inte för mig =(, så ledsen trodde detta var min grej, funderar på viktväktarna istället....

Iaf ska sälja mina cam drinkar å soppor, finns på köp och sälj............

=(

Svar på tråden Cambridgekuren - tråd nr 7