Inlägg från: Hanna Andersson |Visa alla inlägg
  • Hanna Andersson

Cambridgekuren - tråd nr 7

Hej!

Idag började jag också på ren kur. Verkar vara en härligt gäng jag hamnat i Jag väger idag 103.5 kg så jag har en hel del att gå ner. Ska åka utomlands i slutet på augusti, vill säga om 7 veckor och skulle bli väldigt glad om jag lyckas komma under 90 strecket då. Känns inte som en omöjlighet men det är svårt att köra länge på ren kur. Men jag ska ge det ett försök. Det längsta jag har kört ren kur på var 10 dagar så mitt första mål är att slå det Kan andra så kan väl jag.

• Hanna Andersson

bambi1: Jag har också en blogg, men eftersom jag började idag så innehåller den inte mycket. Jag ser fram emot att läsa din blogg ikväll efter jobbet. Du är inne på dag 13 och det är riktigt bra gjort.

www.nogg.se/cambridgekuren

• Hanna Andersson

Så nu är jag igång på "riktigt". Hade lite problem att få tag i påsar, nu när det är semestertider och allt =) Jag startar om min räknare så idag är Dag 1 av 44. Hmm låter länge.... Men det ska man väl klara med lite motivation och stöd. Just nu är jag pigg och glad. Får se hur det känns efter jobbet. Har ingen lust alls att åka och jobba när det spöregnar och åskar ute =/ Men man måste kunna betala påsarna man köper så det är bara att bita i det sura äpplet.

Ha en bra dag allihopa och kämpa på!

www.nogg.se/cambridgekuren

Svar på tråden Cambridgekuren - tråd nr 7