• genneth

Cambridgekuren - tråd nr 7

Hejhej,
    Är också på G igen med Cambridge from idag!
    Körde kuren för 2 år sedan och gick då ned 5 kg på 3 veckor och sen gick det 3 till av bara farten.Har sedan stå still men nu efter semester har jag lyckats svulla upp mig 2 kg igen SUCK!Totalt har jag en önskan om att lyckas bli av med 7 kg denna sväng men får ta 1 vecka i taget.
    Skönt iaf att det finns fler som kämpar!
    Genneth

• genneth

: PijtPalt
    Tack,nej min sambo han kan äta precis vad som helst när som helst och det märks inte alls.....

Ja det är tur att detta forum finns så att man kan peppa och inspirera varandra.
    Lycka till du med!
    /G

• genneth

Jaha,då går man in på 3.e dagen, känner mig lite svag annars vid gott mod.Minns att förra gången var min värsta dag(hemsk) dag 5.Oroar mig lite för den...
    Hur gör ni med motion?Jag går promis på 1 tim dag men undrar om man ska ta den lite lungt fram tills energin kommer tillbaka?Förra gången motionerade jag inget alls.Men hoppas gå ned mer denna gång?Hur gör ni?

Ha en mysig fredag!
    /G

• genneth

:PijtPalt
    Oj stackare,men det kommer att vända som du säger du borde kliva in i ketos idag tycker man.Har du kollat?
    jag gick också ut på 1 tim promenad funkade utmärkt.
    Får se hur jag gör idag,känner mig som sagt lite seg.Ska försöka få i mig mer vatten brukar hjälpa.
    Sen är mitt trick att vila mkt dom första dagarna.
    Det sociala livet blir ju lidande håller med om att det är super trist.Men det är ju bara under en kort tid så man får hålla ut!

Hur går det för er andra?

Ha en bra lördag!

/Genneth

• genneth

: PijtPalt
    Wow vad härligt att du mår så bra!Jag fick super mkt energi i går kväll och kände mig helt normal.Nu på morgon är jag seg igen..märkligt.men tycker att det går överförväntan iallefall.Har smyg vägt mig och det går nedåt ska bli så spännande att väga mig på onsdag då 1 veckan är avklarad.

Keep up the good work alla!
    /Genneth

• genneth

oj förstår inte varför det blev en länk i mitt meddelande.OBS JAG HAR INGET med den länken att göra!!

/Genneth

• genneth

PijtPalt
    Hi hi hi,nejdå men igår var det sjukt jobbigt:Klart att sambon ville grilla när vädret äntligen blev fint...
    Nåväl jag tillagade tillbehören och hällde upp vinet..till honom!Själv festade jag loss på en soppa och 1 liter vatten!Kände mig otroligt duktigt men var sen tvungen att gå och lägga mig tidigt då jag inte rikigt lita på mig själv.

Övrigt så går promisarna som en dans i timme idag + grässklippning på 2 timmar(vi har en väldigt stor gräsmatta)Ska nog kasta mig i soffa med ett glas vatten snart.

Kul att du mår så bra och att det går som en dans!

Ha en mysig kväll!
    /G

• genneth

Hej hopp.
    vägning igår efter 1 vecka på ren kur blev -2,9 det får jag väl vara nöjd med har inte så mkt att gå ned utan mer trivsel kilo.Nu ser vi om jag pallar 1 vecka till det är nu det börjar på riktigt tycker jag iaf.
    Grymt bra jobbat ni andra!

/G

• genneth

Hej hopp,
    Det går framåt här,känner mig pigg och lättare.Även fast jag inte tycker att det syns direkt.Dock är det ganska trist måste jag säga.Man blir ju ganska osocial orkar liksom inte sitta och berätta för alla vad och varför.
    Men det positiva i det hela är ju att man har mkt roligt framför sig!Har även jag hittat en massa goda GI recept.
    Efter kuren ska jag unna mig något gott på helgen för att sen köra super nyttigt i veckorna.Fortsätter till onsdag och ser om jag pallar en 3:e vecka.
    Hoppas ni mår bra alla ni som kämpar på!
    G

Svar på tråden Cambridgekuren - tråd nr 7