• Linnsy

Cambridgekuren - tråd nr 7

Hej på er allihop,
    jag har länge följt era trådar här på forumet med stort intresse.

Jag har gått och gruvat och gruvat mig för att beställa/köpa cambridge, då jag är rädd att det ska gå åt pipsvängen..

Jag har under några år gått från 156 cm och 54 kg till 76 kg :(

Blir spyfärdig av att titta på mig själv just nu..

Döm om min lycka när jag såg en "cambridge flagga" i stan igår, så idag tänkte jag gå dit och köpa några påsar och prova.

Får se om jag börjar idag, eller om jag väntar till på onsdag då jag går av mitt nattskift. Beror lite på hur jag verkar må också.

Jag behöver all pepp jag kan få!

Jag vill trivas med min kropp igen,
    komma i mina mindre ridbyxor och inte vara en sån liten klump i sambons famn och på hästryggen längre!

Stöd och råd tas gärna emot. :)

Vänliga hälsningar
    /Linn, Örnsköldsvik

• Linnsy

Tack Bambi1

Jag har precis kommit hem från stan,
    var in till konsulenten som var jättetrevlig och berättade massor

Det var lite ebb bland smakerna, skulle komma in mera imorgon, men jag köpte på mig en veckoförbrukning av banan, jordgubb, latte (tror jag den hette),svamp, kyckling och grönsak.

Skulle gå bra att byta om jag inte tyckte om dem. :)

Nu ska jag nog gå å blanda till den första, har inte hunnit äta nåt än idag
    så det passar ju fint.

Nu kanske man vågar hoppas på att hitta ett par ridbyxor som sitter snyggt över häcken :)

• Linnsy

Jag har, efter att ha funderat lite, bestämt mig för att skjuta på starten tills slutet på nästa vecka då jag har några väldigt intensiva jobbnätter framför mig nu, och då måste jag vara helt säker att jag mår bra och orkar vara i full fart hela nätterna.

Jag tjuvprovade iallafall en jordgubb igår, och jovars, den var över förväntan, den gick ner, men nog var den i sötaste laget.

Längtar tills jag kan börja på riktigt!

• Linnsy

Jag har inte kommit igång på riktigt än, då jag blev sjuk strax efter den intensiva jobbveckan.

Det är bara hoppas att jag känner mig piggare snart så jag kan börja jag med.

Jag går å kikar i katalogerna på alla fina kläder i strl 34-36 som jag kunde ha förut.. o som jag hoppas kunna ha nån gång igen. :)

Va duktiga ni andra är! :)

Svar på tråden Cambridgekuren - tråd nr 7