• myggpippis

Cambridgekuren - tråd nr 7

Hallo ALLA!

I dag ska jag i väg och väga in mig på CK.. Ska gifta mig 1 sep och hoppas att jag i allafall kan gå ner på 6-7 kilo innan dess. Har gått på ck innan ca 25 kilo lättare blev jag.. Har hållt det nu i två år... känns svårt att börja igen.. vet vad man ska gå igenom...

• myggpippis

PijtPalt :)

Har än så länge går det.... tycker att det värsta är att jag inte får dricka kaffe med MJÖLK!!!! ha ha ha ha ah... I dag är jag ledig från jobbet... då vet jag att det är extra svårt.... Tänkte underhålla mig med att storstäda....

Själv då?? Du kämpar på?

• myggpippis

Buslinna

Jag gick på tolv veckor ren kur... sen när jag började äta komb. klarade jag bara 3 veckor sen var det jul osv.. Så jag tyckte att jag ramlade tilbax i gammla vanor.. Men man har nog lite i bakhuvudet vad man äter ändå för jag gick bara upp två kilo... sen har tiden bara gått... Det roliga är att först tiden efter såg man sig lika tjok i speglen.. man köpte förstora kläder osv.. sen när man nu lär sig att köpa rätt strl. så tycker man att man är tjock igen... kan aldrig tänka mig att jag har vägt 25 kilo till.... man är allt lite knäpp.... ha ha ha ha ha

• myggpippis

Hallo alla....
    Vägning i dag -5.4 kg... HURRA FÖR MIG!!!
    Inte illa för en vecka...
    Hoppas att det går lika bra för er andra..
    Jag VET ATT DET FUNKAR så håll ut så når ni era mål.. =)

Svar på tråden Cambridgekuren - tråd nr 7