• _golden_

Cambridgekuren - tråd nr 7

Vad skönt!
    Motivationen funkar okej här, men hade nog funkat ännu bättre om jag haft en säng bredvid. :)
    Jag är hungrig som attan. Har iofs inte petat i mig lunch-shaken än, så kanske är dags. Men försöker hålla ut så långe som möjligt då jag ska träna ikväll...

Bara dag 3. Och på torsdag kväll blir det avbrott pga middag med långväga gäster, ajaj... men sen börja igen på fredag. Inget att göra åt. Hoppas på en dag med feting-ketos imorrn

• _golden_

PijtPalt,
    vad händer på vågen då, har du "vågat" kolla?

• _golden_

Dag 4, hej och hå, vad det går.
    -2,5 kg. Så 2 kg vatten och ett halvkilo kanske i bästa fall? Jag är ivrig. Kan det inte gå lite snabbare? Eller funkar det inte så kanske?

Hur som, andedräkten är helt ok, jag är fortfarande rätt hungrig (men har inte tagit frukost-shaken ännu), fasen har jag inte hamnat i ketos eller? Igår visade stickorna ytterst små spår.
    wtf

• _golden_

Attans. Efter en 70 min joggingtur var jag så hungrig så jag kompletterade shaken med 15 mandlar och 100 g crabsticks. Undrar om/hur det påverkar?
    Reng logiskt så brände jag ju fortfarande mer på passet än vad jag tog in genom den extra maten, som dessutom inte innhåller i princip några kolhydrater alls?
    Vad tror ni?

• _golden_

Ja, "ren" protein hade såklart varit mkt bättre... men det fick bli det som fanns att tillgå.

ja, vet att lågintensiv träning förespråkas... men det funkar inte för mig, för mycket träningsnarkoman för det. :) Så min kropp behövde nog de där extra kalorierna... och med tanke på de 900 minus träningspasset gav så.. oh well.
    Körde dock lugnare än vanligt, såg till att ligga på lägre puls, så var inte högintensivt.

myggpippis; Jag tror att Brudgum 2008 vill att du ska berätta ditt superfina resultat, som du hållit, i den där tråden.
    ;)
    Grymt bra jobbat!

Svar på tråden Cambridgekuren - tråd nr 7