• Tessan 18/8

Cambridgekuren - tråd nr 7

Jg har lite svårt att förstå hur ni kan pina er med shakes, det är ju rena svälten....
    Det är ju bara vätska och muskler som försvinner inte fett som ajg antar att ni vill bli av med..

• Tessan 18/8

SuperSmulan:

Som sagt alla har sina åsikter...och nej det är ingen som efterfrågat min åsikt men jag hade ingen aning om att det är otillåtet att skriva inlägg om ingen efterfrågat något...
    Du borde inte bli så upprörd om du vet att du gör rätt val av viktminskning.

Men jag önskar er alla som använder Cambridge kuren all lycka till att uppnå era mål och hoppas att ni kan ändra livsmönster vilket det hela handlar om och inte bantning vilket inte är lösningen på viktminskning.
    Tro inte att jag inte vet vad jag pratar om har själv gått ner 30 kg med Viktväktarna.

• Tessan 18/8

PijtPalt och alla andra som reagerade på mitt lilla inlägg;

kritik måte ni tåla, och visst jag har läst på vad Cambridge är, min bästa väninna har prövat detta och mått piss så jag har fått uppleva baksidorna med Cambridge och blir arg när sådana kurer säljs som gör att människan inte mår bra.
    Mat måste man äta MAT annars fungerar inte kroppen och hjärnan som den ska.

Tack för mig, och förlåt mig om ni tog åt er alldeles för mycket men stå på er och vá stolta för den ni är!
    Trevlig helg!

Svar på tråden Cambridgekuren - tråd nr 7