Cambridgekuren - tråd nr 7
Vad kul att vi blir fler! :)
Jag är fortfarande ketospigg och -glad så här är allt frid och fröjd. :) Inget minus på vågen i dag, men det har ju jag väntat på länge nu eftersom jag har rasat i vikt varenda dag - det brukar jag inte göra.
zica,
Välkommen tillbaka!
Nä, inte är jag klar än på långa vägar. :) Jag har hållt på - i korta perioder och med uppehåll av varierande längd - sedan början av året. Jag har gått ner dryga tio kilo allt som allt och har en hel hoper till att klippa. :) Jag gör som jag gjort hela tiden - kör så länge jag vill, orkar och mår bra. :)
Jag kör nu med pulver plus en kolhydratssnål sallad per dag. Första veckan är ännu inte över och jag har rasat i vikt. Får se vad som händer nu när man börjar plana ut lite.
Jag har haft liknande magproblem ett par gånger på pulver. De enda lösningar jag har är att dricka både före och efter maten, dricka regelbundet och utspritt över dagen, ta promenader samt eventuellt äta omega 3-kapslar eller liknande och psylliumfrön.
skenet,
Hur har det gått i dag?
Tjocksmockan,
Hur mycket du går ner beror helt på din kropp. Det är inte omöjligt att gå ner så mycket på tre veckor, men jag personligen skulle inte våga ta det för givet. :) Men du kommer definitivt komma en bra bit på väg under den tiden!
Vi är alla rätt nystartade så på den punkten blir du inte ensam. :) Och antalet toabesök kommer att minska!