• Smutt

Cambridgekuren - tråd nr 7

Kunde inte hålla mig borta från vågen.
    ¨
    den sammanlagda viktnedgången från torsdag är 2,1 kilo.

Det är så kul att se resultat redan första veckan^^

Tjohoo

• Smutt

Imon ska jag till min konsulent och väga mig, har än så länge gått ner 3 kilo se i torsdags. känns som en bra början.

Hur mycket gick ni ner i vikt första veckan? (ni som hållt på så länge )

• Smutt

Jag jobbar väldigt intensivt i typ 6 dagar , och sen är jag ledig i 6 dagar, och under de dagarna jag är ledig så brukar jag ofta vara ensam. Min pojkvän jobbar och mina vänner jobbarpå vanliga 8-16 jobb 5 dagar i veckan.
    Så jag brukar ägna mina dagar åt att ut och gå, Minst 1 gång per dag.
    Och mycket tid går åt att hålla mig undan från sötsaker
    Men försök aktivera dig själv. Jag passar på att göra massa "tråkiga" saker men som är bra i slutändan. Som klippa gräsmattan åt min mor.
    tvätta, diska.

Känner mig tjurig med, var i stan med min kille, och han köpte en glass, och inte vilken glass som helst. Det var MIN favoritglass. jag stålsatte mig själv och köpte tuggummin. Då kände jag att jag kunde göra vad som helst för en glass. Men ahhh vilket sockersug jag har.
    Känner mig dum som inte kan vara utan en glass. Har ju hela livet på mig att ta 1 glass, varför nu?

Är det bara jag som sitter och pratar med mig själv, och säger " du behöver inte den där Glassen/chokladen/läsken/pizzan?

• Smutt

var hos konsulenten idag. har gått ner 3,7 kilo sen förra onsdagen!!!
    visst 1,5 kilo är ju vatten men jag tycker ändå att det var en bra start!

ser fram emot en ny vecka med nya kilon att döda!

• Smutt

Yes! Idag är jag nere på 79! 80 strecket är förbi!

• Smutt

man räknar väl ca 1,5 till cirka 4 kilo i veckan tror jag.

• Smutt

Buslinna

Ja jag vet! det var en sån kick att se att man kommit förbi 80!

• Smutt

var med sugen att prova barsen. men min konsulent rekommenderade de inte. Men nu börjar jag tycka riktigt mycket om shakesen!

• Smutt

Hej, har haft en mindre bra helg.

Jobbat natt, (svårt att äta på morgonen då)

glömt mina måltider när jag åkt iväg i 2 dagar.

så det har inte vart världens nyttigaste helg, men, upp på hästenn igen. ska köra rent idag för första gången sen fredags.

upp på hästen igen.

• Smutt

Då var man tillbaka på kuren igen!

Känns bra. ska väga mig på onsdag igen och se om det blivit någon skillnad!
    Har slarvat mer denna veckan, men upp har jag inte gått hoppas jag iaf.

godissug ikväll, och jag klarade inte att motstå grillchipsen. ska gå ut coh gå en runda sen. (nattrunda)

Ha det så bra tjejer!

• Smutt

I flera dagar har vågen stått stilla här med smittar det

• Smutt

Eftersom jag jobbar så mycket nu så kan jag inte köra ren kur då jag måste äta pedagogiskt med ungdomarna.

så idag gjorde jag såhär

Frukost: Vaniljshake

Lunch grillat kött och sallad

Middag planerar jag att äta en shake.

Låter detta som ett bra Upplägg ?

• Smutt

OK ska försöka köra 3 påsar om dagen plus att äta pedagogiskt, behöver ju inte äta så mycket när jag jobbar, bara jag stoppar i mig ngt :P

• Smutt

Var hos min konsulent igår. hade gått upp lite men har sen haf började fortfarande gått ner ca 2 kilo.
    idag jobbar jag inte (för första gången på länge så jag ska äta pulver idag coh ut coh gå!

detta ska gå bra!

• Smutt

Hej hej!

Tänke checka in och kolla läget!

Kul att flera har hoppat på! Välkommen alla.

ska och väga min hos min konsulent imon, känns lite jobbigt, har jobbat en massa och då kan jag inte gå på ren kur. hade gått upp 1,5 kilo sen sist men hoppats att jag fått bort det på denna veckan.

Hörs imon alla!

Svar på tråden Cambridgekuren - tråd nr 7