• PijtPalt

Cambridgekuren - tråd nr 7

Blä nu mår man sämre... Har varit alldeles skakis halva dagen... vart att man gick ut och gick i 1 h 15 min i ganska snabb takt ändå.. får passa på när det är fint väder.

Sen var de ju smart planerat av mig att påbörja kuren när det är festival i stan.. så nu är sambon och festar och jag får sitta hemma och må illa... men ja hoppas illamåendet beror på att de snart är dags för ketos =P

Ajja... ha de bra alla... kämpa på.

• PijtPalt

Idag känns det bra mycket bättre =) Men jag vet inte om de är ketos eller va de är. Men ingen hunger och ingen matthet idag!

Kan inte mäta om ja är i ketos.. har inte såna där stickor... men min andedräkt är inte sämre iaf... inte vad jag märkt... måste gå å blåsa på Anna och se om hon börjar grymta..de skulla va väldigt bra ;)

• PijtPalt

HAr hört att man ska avstå från allt mjölk... Sen de där med light läsken är riskabelt... vissa klarar av det (utan att fallar ur ketos), andra inte...

• PijtPalt

stavar som en räka idag.. =P

• PijtPalt

Men som sagt... bara för att Bambi klarat av det och inte gått ur ketosen är det inte säkert det blir så för dig... så det är på egen risk för det där är tydligen högst individuellt... själv dricker jag bara vatten och svart kaffe... ingenting annat...

• PijtPalt

Jag är definitivt i ketos =) Taskig andedräkt men allt annat har varit finfint idag! Känns nästan som man ätit... ingen hunger alls =) Lätt som en plätt de här =P

• PijtPalt

Länken blev för att du inte hade nått mellanrum mellan punkten och nästföljande ord... =) Då blir "Normal. Nu" istället "Normal.nu"

Idag känns det fortfarande bara fint!

Hoppas det går bra för alla..

Genneth... jag har också testa väga mig... mest för att se om jag förlorat de där obligatoriska 2 kilona vätsa.. Och de har jag... Och nått kilo till =P

Ha de bra alla.. kämpa på!

• PijtPalt

Myggpippis...

Grattis till att du lyckats hålla det =)
    Och välkommen!

Själv är jag på dag 5 efter en inte allt för farlig start... har mått relativt bra under den här veckan... har varit ruggigt hungrig men med lite vatten och motivation så har det gått över förväntan.

Genneth!

Hur går det för dig? Du har väl inte fuskat? :)

• PijtPalt

Oj du de var ju inte så snällt att grilla när du går på diet =) Men strongt att hålla dig!

Grannen grillade idag och hade det varit fullmåne hade jag förmodligen förvandlats till ett djur av det groteskare slaget... de luktade såååå gott... men nu börjar de gå över.

Längtar bara tills jag blir trött för just nu är inte motivationen så hög... har faktiskt varit en av de jobbigare dagarna idag... eller... egentligen bara eftermiddagen och kvällen som varit jobbiga men med lite sömn tror jag de blir bra igen =)

Synd bara att man ska bli så pigg av den här kuren =)

Imorrn är det 7:de dagen =)

• PijtPalt

Hittade motivationen igen...den låg i sängen =P

Svar på tråden Cambridgekuren - tråd nr 7