Cambridgekuren - tråd nr 7
Njae ja har smygkollat igår (de har gått neråt)... men idag har jag inte vägt mig... tänkte ta det imorgon när jag har gått en vecka.
Så resultat efter de kommer väl imorgon =)
Trist att du måste bryta... jag har varit sååå frestad att äta men jag har gett mig fan på de här nu och jag vill definitivt inte trilla ur ketosen.. de var en person som skrev igår att hon åt ett till två ägg om dagen utan att ramla ur ketosen och jag hade kunnat mörda för de... men jag vågar inte prova =) Vill inte falla ur ketosen nu när man väl är i den.
Sen är man ju lite självplågare också.. jag har lagat middag åt sambon några dgr och ikväll ska jag göra "nyttig" tacopaj åt henne... mest för att se om hon tycker om de... de är riktigt självplågeri men de går ändå rätt bra =)
Förövrigt har jag suttit och försökt hitta nyttiga recept på nätet som inte är så förbaskat jobbigt att göra... samt att de måste gå att frysa in och ta med.. eftersom jag är lastbilschaffis så är det micron som gäller varannan vecka... eller restaurang... men de är inte aktuellt..
Så jag ska laga matlådor att ta med.
Har ni tips på nyttiga, gärna GI inspirerade, måltider... som är lätta att göra och frysa in.. SKRIV!
Nu ska jag fa å handla...
Ha de bra!
/Andreas