Inlägg från: Brud 070707 |Visa alla inlägg
  • Brud 070707

070707 tråd 7

Eftersom de stängde ner får förra tråd så startar jag här en ny.

Nu sitter vi här dagen innan och ska egentligen till festokalen för att pynta och duka men istället sitter vi och skriver ut vigselprogram. Festprogrammet sitter vi också och redigerar då det inte ens är klart. Sucka...må vi hinna i tid!!!

• Svar på tråden 070707 tråd 7
  • Brud 070707

Nu är det 7 timmar kvar till mig vigsel. Det börjar dra ihop sig rejält nu. Tänk att tiden har gått så himla fort tills bröllopet.

Även väderleksrapporten verkar vara på vår sida idag. I Stenungsund ska det blir regn först mellan 18-24 och då är vi redan inne i festlokalen. Det ska dessutom bli lite sol på eftermiddagen. 19 grader varmt.

Lycka till alla andra 7 juli brudar!!!

• Brud 070707

Nu är jag GIFT! Vårt bröllop blev den bässta tillställning jag någonsin varit på. Alla gästerna var hel nöjda, maten var jätte god, serveringspersonalen som bestod av andra brudpar från BT skötte sig bättre än exemplariskt. Bandet som spelade var kanon spexen var jätte roliga talen var underbara. Det fanns INGET på mitt bröllopet som var dåligt. Vi blev till och med överraskade med fyrverkerier av några gäster. VI kunde inte på något sätt fått ett bättre bröllop.

Gäster som varit på många bröllop kom fram och sade att detta var det klart bästa välplanerade och roligaste bröllop de varit på. Och jag kände mig som en prinsessa då alla hela kvällen talde om för mig hur vacker jag var.

Nu ser jag framemot att få ta del av gästernas bilder och den film som filmades under bröllopet, svensexan, möhippan samt under förberedelserna innan.

Jag hoppas ni andra som gifte er samma dag fick uppleva samma underbara dag som jag fick. Till och med regnet lyste med sin frånvaro ända tills buffén serverades då kom det lite duggregn. Men vad gjorde dè då solen tittade fram mellan molnen under övriga dagen.

Många hälsingar
    Från en lycklig brud!

• Brud 070707

NU har även vi fått upp lite bilder på vår hemsida. Dock inga bilder från den riktiga fotografen ännu men håll till godo.

www.hogberg.dk

• Brud 070707

Fru0707

Nu när vi är gifta har vi gått över till Familjeliv

• Brud 070707

Rödtott:

Jag sydde en knappnål på insidan samt en ögla i lagom höjd så att släpet inte skulle gå i backen sedan hängde jag helt enkelt bara upp släpet när det var dags. Tyvärr så trampade min tärna dock på det yttrelaget av tyg så den ramlade ner men jag satte upp det med en säkerhetsnål Det yttre tyget var så tunt så det gick bra. Men som sagt om du inte själv vet hur man kan sy dit en sådan anordning så gå till en bröllopsbutik så kan de visa dig eller prata med en sömmerska.

Lycka till!

• Brud 070707

Rödtott
    det var så lite så

• Brud 070707

Vad skönt det låter att både jag och min man hade samma efternamn både före och efter vigsel så ingen av oss behövde byta Det känns lite lyxigt!

• Brud 070707

N&N hur många gäster hade ni?

• Brud 070707

Jag fick en annorlunda morgongåva av min man iallafall om man ser vad man brukar få i morgongåva. Jag fick ett tandemhopp! Alltså fallskärmshoppning. Nu måste jag bara invänta bra väder och sedan är det bara att hoppa. Vi får dock se om det kommer en bebis emellan för att det ska bli ett hopp iår eller ej

Till min man gav jag en secretbox!

Svar på tråden 070707 tråd 7