Inlägg från: snart hela kittet... |Visa alla inlägg
  • snart hela kittet...

070707 tråd 7

Nu är vi hemma igen efter några omtumlande och alldeles underbara dygn!
    Det här var ALLT jag drömt om och lite till. Det finns inga ord för att beskriva allt.
    När vi kom idag efter ett dygn på Herrgård för att njuta så låg fotona från fotografen i brevlådan. Så då fick vi återuppleva det igen.
    Jag längtar efter att få filmen för jag vill höra talen igen och se allt ifrån kyrkan.
    Hoppas att ni andra hade en lika underbar dag som vi!
    Kram

• snart hela kittet...

Måste ha varit många lyckliga och vackra brudpar därute i lördags om man ser på era bilder!
    Grattis allihop!

• snart hela kittet...

mirimax: det syns ialla fall inte på bilderna att du endast sovit 2 timmar och varit sjuk precis innan. Ni var jättefina!
    vem har gjort tavlan och när, det var ju jättelikt er.

• snart hela kittet...

Hej tjejer! Har ni landat än? Själv flyger jag fortfarande omkring på små moln...
    I samband med att vi skickade in hindersprövningen så skickade vi även in papper på att jag skulle byta efternamn. Nu har jag inte fått någon bekräftelse på det efteråt. Har ni andra som bytt namn fått det? Eller är det något man själv ska skicka efter?
    Till barnen så böt vi veckan innan och det kom bekräftelser på det inom ett par dagar.
    Någon som vet?

• snart hela kittet...

Annis 1976
    Jag fick papper hem idag om mitt namnbyte
    Så då är det väl bara att sätta sig nästa vecka och ringa runt och börja ordna med att byta körkort, kreditkort, pass m.m.
    Någon som har koll på vart man behöver ringa?

Svar på tråden 070707 tråd 7