Inlägg från: Cuprima |Visa alla inlägg
  • Cuprima

070707 tråd 7

Här är en till som blev gift 070707!

Bröllopsdagen var helt underbar och allt blev precis så som vi ville. Fotograferingen lyckades genomföras uten regn uppehåll i precis rätt tid(otroligt då det regnade hela dagen).

Det enda smolken på himlen var min mans tonårsdotter (19 år) som tyckte vi kunde skjutsa hem henne till sin mamma när vi skulle åka i väg på vår minibröllopsresa!?!? hon tyckte alltså att det var lämpligt att vi tog med henne i bilen tillsammans med hennes pojkvän och körde hem dem till hennes mamma.. Så känslan när min man och jag skulle åka iväg och folk skulle vinka av oss lyckades hon förstöra med sitt uppträde.
    Det fanns mängder med folk som de kunde åka med. dessutom hade hon lovat att hjälpa mina föräldrar som annars fick dra hela lasten själv.. Dessutom gick hon och la sig och sov i en säng under middagen som hon även då lovat hjälpa till med barnen....

När vi väl kom iväg utan henne så var allt annat underbart och vi åkte i väg till bäckaskogsslott och bara njöt av kanon god mat och toppen service!!

Tyvärr så har min man nu blivit riktigt sjuk och har legat i 40 ngraders feber sedan vi kom hem i måndagskväll... så jag har ännu inte kunnat njuta riktigt tillsammans med honom här hemma

Men nu är vi iaf gifta och gissa om vi är lyckliga!

• Cuprima

Glömde att skriva att våra solister som sjöng var helt underbara. Och dessutom överaskade min man mig genom att sjunga "Ett liv för mig" och även han sjöng helt underbart (trots alla år tillsammans och att han har sjungit i band tidigare så har jag aldig hört honom sjunga så)

Svar på tråden 070707 tråd 7