Ledsen...
Jag fick höra att min blivandes svensexa ska ske i Holland. Jag har sagt att det sker över min döda kropp och jag hoppas så innerligt att de respekterar det. Tror inte direkt att de ska till Holland och lukta på tulpanerna.
Jag fick höra att min blivandes svensexa ska ske i Holland. Jag har sagt att det sker över min döda kropp och jag hoppas så innerligt att de respekterar det. Tror inte direkt att de ska till Holland och lukta på tulpanerna.
MrsB2B - har haft ett samtal med min blivande och han förstår mig helt och hållet och har även lovat att inte åka dit och har även talat om det för dom andra.
Soofia - jag menar inget illa om Holland eller personer som kommer från Hollan. Har en ingift släkting från Holland så ta det inte så himla personligt. Jag VET att han inte skulle ta droger ELLER göra bort sig på något sätt då jag verkligen litar på honom MEN vill ändå inte att han åker dit, känns inte bekvämt. De som vill åka iväg med honom brukar åka dit emellanåt och festa på klubbarna så det är rätt oskyldigt men som sagt så vill jag att han stannat kvar i Sverige.
Men ärligt talat Soofia om du läser det jag skrev så LITAR JAG PÅ HONOM, annars skulle jag väll aldrig vara tillsammans med en honom, eller hur???
Jag har aldrig och kommer aldrig kontrollera honom. Sluta upp med att säga att det vore så, för det är det inte. För mig får han gå på strippklubb elr dyl om han så vill svensexa elr inte, jag vet var jag har honom MEN det jag skrev är att jag vill att de stannar i Sverige.
MrsB2B - vad skönt att hans svensexa gick bra
Som du själv säger Soofia så känner du inte oss. Jag kan tala om för dig att han rest mycket ensam under vårt förhållande, bott i Thailand i omgångar, i månader, utan att jag sagt något om det, tvärtom, det var jag som sporrade han till att uppfylla sin dröm. Vad förknippar många Thailand med? Jag litar på honom och jag behöver inte förklara mig mer för dig varför jag inte vill att han åker någonstans med grabbarna över helgen. Som du själv säger, han är en vuxen människa och säger ifrån och det har han sagt, till sina vänner, hade han verkligen hel hjärtat velat åka dit så hade han sagt ifrån till mig, det är inte en förtryck man jag ska gifta mig med! Att vara orolig betyder inte att man bara kan vara orolig för att någon är otrogen. Man kan vara orolig för andra saker som att något händer och visst kan saker hända här hemma också men då finns även jag här.
Förstår inte ens varför jag förklarar mig för dig. Jag har min åsikt och du din, ingen har rätt eller fel i det utan känner olika inför frågan.