Inlägg från: Norrlandsguld |Visa alla inlägg
  • Norrlandsguld

Tips på förlovningsringar

Vi ska snart förlova oss och behöver tips på förlovningsringar. Vet någon på ett ungefär vad det kan kosta att designa en egna släta ringar exempelvis hos David J Butler? Andra tips? Tacksam för hjälp - känns som en hel djungel därute och det skulle underlätta otrolig att få hjälp att sortera lite.

• Svar på tråden Tips på förlovningsringar
  • Norrlandsguld

Tack för tips - jätte fina ringar! Är ute efter ngt lite annorlunda. Min blivande vill emellertid ha rött guld (vill göra om sin morfars ring) och jag vill ha vitt guld. Han kan dock tänka sig att ha en bit vitt guld i sin ring för att "matcha" min. Antar således att vi är ute efter ngn som designar ringar... är bara rädd för vad prislappen hamnar på då...

• Norrlandsguld

Jag får kika runt lite till. Bra tips! Vill också spara pengar till vigseln. Ska gifta oss ca 8 mån efter förlovning så alla kostnader kommer liksom tätt inpå. Vill hellre lägga mer pengar på vigselringen men den måste ju passa m förlovningsringen.

• Norrlandsguld

Tusen tack för alla tips! Nu har jag ngt att utgå i från och andras rekommendationer tycker jag slår bra mkt högre än alla annonser!

• Norrlandsguld

Cindarella

Tusen tack för tips om titanringar! Det visade sig att min sambo föll pladask för deras ringar så vi kommer också beställa våra ringar från titanringar.com.

Så en ny fråga till alla blivande och nuvarande fruar. Hur breda är era ringar?

Svar på tråden Tips på förlovningsringar