Inlägg från: NukuNuku |Visa alla inlägg
  • NukuNuku

Maj 2008

Hej!
    Gifter mig oxå nästa maj, närmare bestämt 31:a. Vi har bokat festlokalen, vigseln ville dom vi skulle återkomma med för vi ska gifta oss borgeligt. Sen har vi gjort bordsplaceringen typ, blev en enkel variant. Ska åka kolla på klänning efter semestern och sen börjas det helt o hållet. Och det känns som man aldrig får börja ordentligt men det kommer väl.

• NukuNuku

Beställde kort och saker och dekorera med från panduro idag, sen ska jag texta så det blir mer personligt...mer än så behöver det ju inte bli...

• NukuNuku

Sjatir
    då gifter vi oss på samma dag hehe. Har inte börjat med kortet ännu,men inget blir som det andra, förutom texten då

• NukuNuku

Kommer oxå skicka ut våra inbjudningar i feb/mars...hur lång tid efter ska man ha OSA? En månad eller vad?

• NukuNuku

Jösses, känns som jag ligger efter nu, har ju inte gett mig ut i klänningsdjungeln ännu....suck...

• NukuNuku

Monken
    Jag börjar mitt VV-liv på måndag, nu ska jag allt klara d, och som du säger nu har man en motivation...tiden går så snabbt bara...snart e d maj känns d som

• NukuNuku

hehe jag ska oxå ner 24 kilo tills maj, får se om man lyckas...jag håller alla tummar ja kan för er, hoppas ni gör d med för mig

• NukuNuku

Vi kommer väl att bli närmare 50 kanske. Måste sätta fart nu känns d sopm för tiden går så satans fort

• NukuNuku

Champis_Sanna - 3 Maj - Lerbo Kyrka, Katrineholm.
    Bella77 - 10 Maj kl:15 - Våmbs kyrka, Skövde.
    lottis84 - 17 maj -Fässbergs kyrka, Mölndal (GBG)
    0205 - 24 Maj kl:13 - Utomhus Tantolunden, Sthlm.
    majbrud2008 - 31 maj kl:14.30 - Badelunda kyrka, Västerås
    NukuNuku - 31 maj kl:15.00 - Rådhuset Göteborg

Äntligen fått bokat vigseln så man kan sätta fart...

Svar på tråden Maj 2008