Maj 2008
Hej!
Är här någon mer som ska gifta sig i maj 2008?
Hur långt har ni kommit i er planering?
Hej!
Är här någon mer som ska gifta sig i maj 2008?
Hur långt har ni kommit i er planering?
hej hej....
jag ska också gifta mig i maj 2008.. rättare sagt den 3 maj..
har inte kommit så långt i planeringen än.. har planerat kyrka, bestämt tärnor, bestman...börjat funderar lite på färgtema och kikat lite på gästlista...
hur långt har du kommit då?
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2218910.html
titta in här...
Vi har bestämt kyrka och festlokal. Även färgtema och tärnorna är bestämda. Vi gör våra egna inbjudningskort som nästan är klara (inte innehållet).
Vi gifter oss den 17 maj.
de känns som om jag inte har kommit någon vart....vad roligt att ni gör egna bröllopskort...tänkte också göra det men vet inte hur dem ska se ut
Hej!
Gifter mig oxå nästa maj, närmare bestämt 31:a. Vi har bokat festlokalen, vigseln ville dom vi skulle återkomma med för vi ska gifta oss borgeligt. Sen har vi gjort bordsplaceringen typ, blev en enkel variant. Ska åka kolla på klänning efter semestern och sen börjas det helt o hållet. Och det känns som man aldrig får börja ordentligt men det kommer väl.
Vi tittade i olia böcker när vi funderade på hur bröllopskorten skulle se ut, fick inspiration därifrån. Det har varit riktigt kul att göra egna, det blir personligt, där finns inte ett enda kort som e exakt lika dant.
Har också funderat på att börja kolla på klänningar efter sommaren... tittar lite på nätet, men det e ju inte samma sak...
Beställde kort och saker och dekorera med från panduro idag, sen ska jag texta så det blir mer personligt...mer än så behöver det ju inte bli...
Hej hej!
Vi gifter oss den 31:a Maj 2008!
Känns så avlägset samtidigt som jag vet att tiden bara rusar närmare. Så mkt som måste planeras och ordnas.
Vår kyrka och festlokal är redan bokade, känns skönt! Är den kyrka där jag är döpt, konfirmerad och uppvuxen i.
Nu letar vi cateringfirma som kan leverera mat och vi ska boka vår konditor för tårtan.
Jag kommer att bära min mors klänning, men måste gå ner lite för jag har gått upp en del sedan jag provade den för ett år sedan.
Vi kommer ifrån Örebro förresten!
Sjatir
då gifter vi oss på samma dag hehe. Har inte börjat med kortet ännu,men inget blir som det andra, förutom texten då