Maj 2008
Hej!
Är här någon mer som ska gifta sig i maj 2008?
Hur långt har ni kommit i er planering?
Hej!
Är här någon mer som ska gifta sig i maj 2008?
Hur långt har ni kommit i er planering?
Skriver in mig här även om datumet inte riktigt är klart än.
Champis_Sanna - 3 Maj - Lerbo Kyrka, Katrineholm.
sope- 3 Maj kl:14 - Vårdsbergs Kyrka,Linköping
Bella77 - 10 Maj kl:15 - Våmbs kyrka, Skövde.
JhS2008 - 17 maj - Lkpg
lottis84 - 17 maj -Fässbergs kyrka, Mölndal (GBG)
0205 - 24 Maj kl:13 - Utomhus Tantolunden, Sthlm.
majbrud2008 - 31 maj kl:14.30 - Badelunda kyrka, Västerås
NukuNuku - 31 maj kl:15.00 - Rådhuset Göteborg
Champis_Sanna
Har mailat dig :)
lottis84
Ska kika på en lokal på söndag och ska bestämma oss efter det (väljer mellan två lokaler). Kyrkan är klar, men inte bokad. Hoppas på att få den 17/5, men det är som sagt inte helt klart än. Klänningen är köpt (köpte den i somras, då jag var nyförlovad), skor är klart liksom slöja. Fotografen är så gott som klar och bröllopstårtan också. Funderar lite på gästlistan och inbjudningskort just nu. Hur ser dina kort ut? Jag vill också göra dem själv :)
Ni som ville ha receptet på chokladmoussen: Jag har mailat er tillbaka.... hoppas ni ska gilla den då vi älskar den. Dock få rman inte äta för mycket av det goda :)
Champis_Sanna
Tack så mycket, testar kanske till helgen, några i min närhet som fyller år nu :) (om den blir för god tar jag hela själv) ;)
Tack för receptet champis sanna ska prova det vid tillfälle..
jag har hittat billiga drageer, vi är 2, ev 3 st, som ska samm-beställa därifrån.. någon annan som är på för att få ner fraktkostnaden?
www.chocolatetradingco.com/search.asp&order=undefined
JhS2008
Vad är det för lokal ni ska titta på? Vilken kyrka har ni bestämt er för?
sope
Vi ska nog välja Landeryd kyrka om det går att boka den 17:e maj, kyrkan har bytt kyrkoherde nu så tiderna är inte riktigt klara. Våra lokaler står mellan Landerydsgården och lokalen vid kyrkan (som vi ska kika på under söndagen). Var ska ni ha festen?
sope
Ni ska ju också gifta er i Lkpg, funderat på någon bra plats att fotograferas på?
Här kommer en till som ska gifta sig i maj, lokal och kyrka var bokt men nu bestämde vi oss för att flytta det till en helg tidigare, så det är bara tt börja om...
JhS2008
Landeryd kyrka är jättefin, vi funderade på den också men vi ville inte ha så stor kyrka så det fick bli vårdsbergs kyrka.
Vi ska ha festen i Bjärka Säby (gamla slottet). Vi har tänkt att ta kort vid ny slottet på Bjärka och sen finns det en brygga precis vid sjön, så jag ber till väder gudarna att det inte spö regnar.