Maj 2008
Hej!
Är här någon mer som ska gifta sig i maj 2008?
Hur långt har ni kommit i er planering?
Hej!
Är här någon mer som ska gifta sig i maj 2008?
Hur långt har ni kommit i er planering?
Monken>>
Klart att du skall hänga kvar här - även om du blir en juni-brud !
Håller tummarna för att festlokalen är hit!
Tack, jag KIK har en massa fint... Skall börja prova efetr nyår...
Har varit på första klänningsprovningen och det var KATASTROF!!!
Jag hade tänkt mig en viss modell men när jag fick på mig den såg jag ut som en prinssestårta och dubblet så bred över höfterna.
Nu har jag ingen större lust att pröva mer för det var inte roligt.
sope>>
En dålig dag helt enkelt!
I bland är det ju så, ingenting passar, man känner inte för att stå i ett provrum...
Gå tillbaks nästa vecka i stället.
Det skall ju vara KUL att prova sin brudklänning !
När gifter du dig förresten?
Vad jag längtar tills vi är gifta, och åker på bröllopsresa... Vi har bestämt oss för att försöka bli med barn på resan !
Drömde att jag var gravid i natt... Min biologiska klocka som tickar, eller?
Fyllde ju 30 i mars... hihi.
Nu vill jag ha familj!
Japp, nu har vi nog officiellt bytt datum till 7 Juni 2008. Lokalen var en klar hit! Ett gammalt värdshus som är otroligt mysigt!! Det blir en liiten smula dyrare än vad det förra stället skulle ha blivit, men det känns så mycket bättre! Nu kommer vi att gifta oss i Täby där jag är uppväxt, vilket känns bra!
sope, det är bara att prova på! När du får den rätta klänningen på dig kommer du att känna att det är den du ska ha.
Bella77, grattis till beslutet! Har ni bokat resa än? När ska man börja göra det?
Bella77
Det är fantastiskt o vara mamma, det börjar på max och blir bara bättre o bättre!
Monken>>
Tack
Var i kontakt med Ticket resebyrå i morse, och tydligen så släpps resorna för sommaren 2008 i oktober/november.
Så man får ge sig till tåls ett tag till... *grrr*
0205>>
Jag längtar !
Monken>>
Åhhh, vad kul att det blev så bra!
Nu är det bara se fram emot den stora dagen då...
Vi skall gifta oss i min sambos "släktkyrka" (hela hans släkt är gift/döpt där) & min gamla konfirmationspräst skall viga oss !
Ja jag hoppas att ni har rätt så jag får nog ge mig ut igen. men det känns som om ingen klänning passa. Det är ganska svårt också när man i vanliga fall aldrig har klänning.
Bella77: vi gifter oss den 3 maj. vi har varit tillsammans 10 år då så vi tyckte det var ett bra datum.
Monken: Kul att ni hitta en lokal som känns bra.
Bella77, tack! Det känns verkligen bra!
Jaha, fast det är ju lite bra att veta att man kan fundera fram till oktober var man vill åka. Världen är ju rätt stor... :)