Maj 2008
Hej!
Är här någon mer som ska gifta sig i maj 2008?
Hur långt har ni kommit i er planering?
Hej!
Är här någon mer som ska gifta sig i maj 2008?
Hur långt har ni kommit i er planering?
Hejsan, för oss blir det troligen också ett majbröllop. Datumet är inte klart än, då vi inte pratat med kyrkan ännu.
När planerar ni att skicka iväg inbjudningskorten?
typ feburari/mars tänkte vi skicka ut inbjudningskorten....behöver ju har lite tid efter OSA att ordna det sista
Kommer oxå skicka ut våra inbjudningar i feb/mars...hur lång tid efter ska man ha OSA? En månad eller vad?
Hej Hej
En maj brud till, 3 maj då blir man fru. Vi har bokat
festlokal,catering,täran,bestman och toastmaster är bestämt. Ska titta på kyrka nästa vecka. Det känns som det är långt kvar till maj med det kommer väl gå jättefort så står man där med en puls i 120 och hur stressad som helst.
Ups... idag var vi iväg för att titta på klänning, för att se vad det finns för utbud, observera att jag skrev TITTA!
Det var helt fantastiska klänningar de hade... hittade en som var helt underbar, dock skulle den eventuellt utgå från sortimentet, så det fanns inget annat att göra än att köpa den =o)
sope
Såg att du även var med i Linköpingstråden :)
Vilken kyrka ska ni titta på?
JhS2008
Vi ska titta på Vist och vårdsbergs kyrka. Eftersom vi ska ha festen i Bjärka Säby vill vi har en kyrka som ligger i närheten. Ska ni också gifta er i lkpg?
Hej! Ytterligare en majbrud här. Fler verkar tycka att den 3 passar bra.
Vi har två festlokaler på gång, en ska byta ägare så vi vet inte om dem kommer fortsätta hyra ut så därför känns det bra med en back-up plan,
Den kyrka vi funderar på får man inte boka förrens 1 oktober (antar att det kommer bli rusning när bokningar gällande 1 maj-30 sept släpps samtidigt). Men vi har ett par andra på gång också, beror på vilken lokal vi får.
Har köpt en klänning också, var 70% rabatt så jag var tvungen att slå till men är inte helt säker på att det är "den rätta". Den var två storlekar för stor så jag får se när den är ändrad, förhoppningsvis kommer den då vara perfekt.
Sen har jag inte kommmit längre, ska börja med trycksaker och sånt framåt hösten, har ingen inspiration just nu.
Jösses, känns som jag ligger efter nu, har ju inte gett mig ut i klänningsdjungeln ännu....suck...
sope
Japp, vi ska också gifta oss i Linköping, yrka och lokal är inte bokad än. När hade ni tänkt boka? Det verkar som att det inte är någon stress än på ett tag iallafall, då de flesta väljer sommarbröllop (juli-augusti).