• lottis84

Maj 2008

Hej!
    Är här någon mer som ska gifta sig i maj 2008?
    Hur långt har ni kommit i er planering?

• Svar på tråden Maj 2008
  • Bella77

sope>>
    Då blir du fru helgen innan mig då !
    Vi har varit ett par i åtta år då vi gifter oss...

Ja, ge inte upp med klänningen!

• Bella77

Monken>>
    Ja, hihi
    Det finns många härliga ställen att välja på!

• JhS2008

Hej alla, hur går det med planeringen? Hur många vet om era planer och hur många gäster räknar ni med?

• majbrud2008

Hej hej!

Jag är oxå en majbrud! Gifter mig den 31 maj i Västerås. Jag tycker än så länge jag har planeringen under kontroll, kanske mycket beroende på att jag tycker det är SÅ kul och inte kan sluta tänka på all bröllopsplanering! =)

Kyrka och festlokal är klart (ska ha festen på ett mysigt värdshus där i princip allt ingår så det kommer inte bli så mycket planering kring själva middagen). Fotograf och liveband är bokat och jag har hittat en jättefin klänning som jag ska prova igen på torsdag. Förutom det så håller jag hela tiden ögonen öppna för små detaljer som kan göras allt eftersom!

• Champis_Sanna

Hejsan Hejsan! Nu hoppar jag in i denna varma tråden och hoppas jag passar. Vi ska gifta oss den 3 Maj 2008 och det har varit spikat i ett år nu. Redan för ett år sedan fick vi preliminärboka kyrkan och idag är den helt klarbokad. 3 Maj 2008 15.00 gifter jag mig *gulp* Jag har redan en klänning som jag bara älskar. En riktig drömklänning för mig ;) Vi har även tillfrågat en tärna, marsalk, värdpar och en toastmaster. Sedan känner vi många fotografer (m2b jobbar på tidning) och igår spikades en fotograf också. Sedan har vi det där med transport och där är vi i valet och kvalet. Häst och vagn eller bil? Vi har möjlighet med både och. Lokalen ska byta ägare så den får vi inte boka förrän i Januari...musik är fixat till kyrkan och eg till festen också men den är inte spikad ännu. Mat har vi funderat över och det blir tvårätters med tårta :P

• sope

Champis_Sanna
    Trevligt datum den 3:e maj. Vi gifter oss oxå då men vigseln är 14.00.

• Champis_Sanna

Ja den tredje har stor betydelse för oss :) Åh vi gifter oss nästan samtidigt....bara att du ligger lite före mig... *fusk* :D

• 0205

jhs

vi blir ca 60 st..

ni andra?

• NukuNuku

Vi kommer väl att bli närmare 50 kanske. Måste sätta fart nu känns d sopm för tiden går så satans fort

• sope

Vi kommer att ha mellan 40-45 gäster.

Svar på tråden Maj 2008