Maj 2008
Hej!
Är här någon mer som ska gifta sig i maj 2008?
Hur långt har ni kommit i er planering?
Hej!
Är här någon mer som ska gifta sig i maj 2008?
Hur långt har ni kommit i er planering?
JhS2008
Kul att höra att ni funderar att gifta er den 17:e maj. Trodde nästan jag var den enda i denna tråden... alla andra verkar gifta sig inna eller efter...
Vi ska gifta oss i Fässbergs kyrka (Mölndal) den är bokad, men vi har inte fått tiden än... får den inte fören i oktober. Festen ska sedan hållas i Partille.
Var någonstanns ska ni gifta er?
lottis84
Vi ska gifta oss i Linköping :) Vad kul att få dela dag med dig, då kan vi bli nervösa ihop :) Hur långt har du kommit i planeringen? Tror på 17:e maj, då är träden gröna och alla fina blommor blommar!
JhS2008
Linköping är en fin stad. Ja, nu kan vi stötta varandra fram till vår stora dag. Imorgon är det 9 månader kvar =o)
Vi tror också att grönskan ska ha kommit igång då. Kyrkan ligger på en kulle omsvept av träd och buskar, tror det kan bli fina bilder =o)
Vi har kommit rätt långt i planeringen, tror jag...
Kyrkan är bokad. Festlokalen är preliminärbokad, men ska kontakta de snart och boka den helt.
Har gjort egna inbjudningskort som är klara... bara det svåra kvar... vad det ska stå i, men det behöver vi inte tänka på riktigt än. Har börjat göra våra placeringskort. Min kläning är köpt. Hotell för bröllopsnatten är bokad.
Ja, det var väl så långt vi har kommit... härnäst är det fotografen som ska bokas...
Men det går verkligen i perioder. Ibland planerar man mycket och nu har vi inte suttit på ett tag. Skönt att man kan ta det i ett lungt tempo.
Hur långt har ni kommit?
Vi skall också gifta oss i maj, 10/5. Vi har kommit en bit i planeringen, bestman, tärna, toastmaster är bestämt. Festlokal och vårt andrahandsval av kyrka bokad. Den vi helst vill ha kan inte bokas förren 1/10.
jessiedk>>
Åhh, en till Pingstafton-brud ! Vi gifter oss mao samma dag !
Kul!
Jag blandar i hop allas datum - så jag tänkte att vi skulle göra en lista. Jag börjar!
Kopiera & lägg till DIG!
*BRÖLLOP I MAJ LISTA*
Bella77 - 10 Maj kl:15 - Våmbs kyrka, Skövde.
*BRÖLLOP I MAJ LISTA*
Champis_Sanna 3 Maj - Lerbo Kyrka, Katrineholm.
*BRÖLLOP I MAJ LISTA*
Champis_Sanna 3 Maj - Lerbo Kyrka, Katrineholm.
0205 - 24 Maj kl:13 - Utomhus Tantolunden, Sthlm.
Det blir lättare om vi har i datumsordning, så jag tar mig friheten att sortera listan. Hoppas ingen tar illa upp! =)
*BRÖLLOP I MAJ LISTA*
Champis_Sanna - 3 Maj - Lerbo Kyrka, Katrineholm.
majbrud2008 - 31 maj kl:14.30 - Badelunda kyrka, Västerås
majbrud2008>>
Jättebra !
Mer överskådligt då!
Fyll på Er!
*BRÖLLOP I MAJ LISTA*
*BRÖLLOP I MAJ LISTA*
lottis84 - 17 maj -Fässbergs kyrka, Mölndal (GBG)