Maj 2008
Hej!
Är här någon mer som ska gifta sig i maj 2008?
Hur långt har ni kommit i er planering?
Hej!
Är här någon mer som ska gifta sig i maj 2008?
Hur långt har ni kommit i er planering?
Hej allihopa, hoppas uppdatteringen gick bra för er. Min budget och gästlista har försvunnit men det löser sig nog.
Måste få skriva av mig min helg med att prova klänningar. Jag hittar ingen som känns helt rätt, är väll alldeles för kräsen, så då tänkte jag att då kanske min mamma kan hjälpa mig sy en klänning men då visar det sig att det kommer typ kosta 8000kr i bara tyg,(och tänk om man råkar klippa fel i något tyg) har inte tänkt mig så himla mycket.. Vill hitta en klänning runt 6000 som känns helt rätt.
Nu känns allt helt hopplöst.
Hoppas det går bättre för er.
Hallå!
Jag hänger gärna på här då jag tappat bort tråden från gamla BT och dessutom gifter mig 10/5 2008.
Går det bra?
Jag kunde inte komma in på mitt förra konto och mitt namn var upptaget sa sidan. Jag är Champis_Sanna
Har fått tillbaka mitt nick igen så glöm förra inlägget
gotta:
Grattis till förlovningen :)
Hannafia - Lägg in dig på listan o välkommen.
Ni andra.. man måste bli medlem först för att kunna byta tillbaka till sitt gamla namn. När ni är nya medlemear kan ni koppla ihop era konton genom att klicka på sidan som jag angav tidigare. Om ni inte gör nya konton kommer BT säga att ert namn redan är upptaget och att er maiadress inte existerar. Hoppas alla som har nytta av detta fattar :)
September nu ju, inte långt kvar.. Känner ni er stressade? ;)
Brud08, lycka till med alla klänningar, du har fortfarande tid på dig och en klänning för 6000:- borde du hitta?!
Brud08
Ett tips är att kika på nätet, här kan man hitta billigare alternativ. Har själv redan en klänning men har sett att det finns fina (och billigare) att kika på här än i de butiker vi har här i stan.
Ja just det ja (gällande få tillbaka sitt namn).. igår funkade inte steg 1 för mig så jag valde att bara fixa steg 2 (bytet till gamla namnet).
Hoppas alla som behöver förstå förstår.. ja är lite snurrig nu på morgonkvisten :)
Hej alla majbrudar. Hoppas eran planering går framåt med. Jag undrar, hur många av er ska ha barn me dpå bröllopet. Ni kanske redan har diskuterat detta, men jag känner att dom kommer springa runt och det blir massa liv när dom e trötta, många småbarn i våran släkt, föräldrarna kan inte slappna av och måste åka tidigare för barnen vill sova...är det fel och tycka att dom har det bättre hemma?