Maj 2008
Hej!
Är här någon mer som ska gifta sig i maj 2008?
Hur långt har ni kommit i er planering?
Hej!
Är här någon mer som ska gifta sig i maj 2008?
Hur långt har ni kommit i er planering?
Jaaa du....klänningen är köpt, likaså alla tillbehör som slöja,skor, underkjol osv...
Har börjat göra festprogrammet,inbjudningarna är klara, kyrka och festlokal bokad...
Men det känns som om det är massor av grejer att göra! Känner mig lite stressad trots att det är långt kvar :)
Har även bokat tid för hår och make-up!
Själv då?
Jag har även redan köpt hjärtformat bröllopsris, fina påsar till riset, caketopper, skitrolig caketopper förresten, inte en sån där traditionell :) och hjärtballonger....haha jag kan inte låta bli att shoppa lite =)
starchick
kan man få se bild på caketoppern? *nyfiken
Själv så har vi inprincip planerat allt färdigt, vissa deltaljer kvar.
Det som är inhandlat är klänning och ringar. Skor har jag sedan innan också, och nu ska jag när min son vaknar iväg o köpa min sambos machetteknappar som han ska ha på bröllopet.
Vigseln är bokad, makeup bokad, lokla bokad, hotellnatt bokad, catering inprincip bestämd.
Vi ska ha en egen bröllopsceremoni så den har vi börjat att fila på med, ska träffa han som ska hålla i ceremonin nästa vecka o prata igenom mer (han är en av min sambos bästa vänner, han är pastor, fast han håller inte i ceremonin i egenskap av pastor utan i egenskap som vän)
Det är mkt o tänka på, men det är kul tycker jag
0205: Vad kul att gå på babysimm, de ser så söta ut i vattnet. Har sett bilder från kompisar bebisar.
Själv ska jag över på middag hos några kompisar ikväll, trots att jag är dödstrött och på lördag ska jag ut och prova lite bröllopsklänningar, och sen på middag hos m2bs syster.
Sen blir det en lugn dag. Det är så skönt med de helger man inte har något bokat.
Är lite uttråkad har inte så mycket att göra på jobbet just nu.
Åh, vad kul o kolla efter klänning, vet du vad du vill ha redan nu?
Vad jobbar du med btw?
Brud-08 skrev 2007-09-07 14:54:14 följande:
0205:
Det är inte bara jag som är ute i god tid hör jag
Visst är det kul? Men lite stressande haha... Bandet är bokat också kom jag på!
www.kakburken.se/product_info.php
Här ser du caketoppern, inte den bästa bilden kanske, jag köpte min på calligraphen men det gick inte att komma in på den sidan nu.
Låter fint med en egen ceremoni! Skulle jag nog aldrig ro iland med, har så dålig fantasi =)
starchick
jag är effektiv när jag sätter igång om man säger så, men stressad kan jag inte säga att jag känner mig. Däremot har jag fått dra i nödbromsen lite för min älskade sambo vill vara med o bestämma.. blev lite exalterad om man säger så, men nu är det lugna gatan faktiskt.
den var jätte fin
själva ska vi beställa custom made från chokladfabriken, de gör dem efter hur man ser ut o man får bestämma vilkee position de ska stå i, ska bli skitkul!
0205:
ÅH! Det visste jag inte ens att man kunde göra! Skitcoolt ju att göra efter en själv!
brud-08:
I helgen ska vi bara ta det lungt. I kväll blir det middag och vin och mys :o) Känner att man behöver det, varit mycket på jobbet hela veckan och sena kvällar, så man ser framemot helgen!
starchick: Var kan man köpa hjärtformat bröllopsris?
lottis84:
Jag köpte det på www.calligraphen.se
Klicka på bröllop så kommer en bröllopssida upp med massa roligt att shoppa :)