• lottis84

Maj 2008

Hej!
    Är här någon mer som ska gifta sig i maj 2008?
    Hur långt har ni kommit i er planering?

• Svar på tråden Maj 2008
  • lottis84

starchick: Tack, ska ta och undersöka sidan

• Bella30

Nu skall jag läsa i kapp i tråden... Kul att ni skriver så mkt tjejer !
    Jag har precis kommit hem från ett möte i Gbg, tåget (X2000) blev tokförsenat pga tekniskt fel, och vi fick åka 80 km/h en lång sträcka. Jag är såååå trött!

Köpte en ny bröllopsmagasinet innan jag hoppade på tåget, det räddade mig, hihi!

• 0205

usch.. avskyr när det händer.. ännu värre är när man måste evakuera tåget.

Vad jobbar du med?

Bella30 skrev 2007-09-07 19:30:36 följande:
    Nu skall jag läsa i kapp i tråden... Kul att ni skriver så mkt tjejer!Jag har precis kommit hem från ett möte i Gbg, tåget (X2000) blev tokförsenat pga tekniskt fel, och vi fick åka 80 km/h en lång sträcka. Jag är såååå trött!Köpte en ny bröllopsmagasinet innan jag hoppade på tåget, det räddade mig, hihi!
  • Bella30

0205>>
    Jag jobbar som personalchef... Du då? *nyfiken*

• starchick

bella30:
    En ny bröllopsmagasinet? Jag har letat i varenda affär i hela herrljunga men de finns inte en bröllopstidining i hela stan....
    Var tusan hittar man dom, måste man åka till en tidningsbutik eller är det bara det att utbudet i småstäder är helt värdelöst??

• Bella30

Sorry, det var visst "BröllopsGuiden" (nr 2 2007)jag köpte.
    Köpte den på Pressbyrån...

starchick skrev 2007-09-07 19:49:53 följande:
    bella30:En ny bröllopsmagasinet? Jag har letat i varenda affär i hela herrljunga men de finns inte en bröllopstidining i hela stan....Var tusan hittar man dom, måste man åka till en tidningsbutik eller är det bara det att utbudet i småstäder är helt värdelöst??
  • starchick

aha oki =) jag får väl ta mig till en pressbyrån då ;))

• Bella30

Ja, visst är det kul med bröllopsmagasin !
    TREVLIG HELG på er alla blivande maj-brudar !

starchick skrev 2007-09-07 19:55:53 följande:
    aha oki =) jag får väl ta mig till en pressbyrån då ;))
  • 0205

Jobbar med friskvård/alt.medicin (ger behandlingar, men har lagt ner företaget o gör det som en hobbyversamhet nu) o sitter även i kundtjänst..
    Söker dock nytt jobb tills jag börjar jobba igen i jan, är mammaledig nu.. så, tror jag fick med allt

Bella30 skrev 2007-09-07 19:39:13 följande:
    0205>>Jag jobbar som personalchef... Du då? *nyfiken*
  • Bella30

Spännande med nytt jobb! Du får berätta hur det går, ok?!

0205 skrev 2007-09-07 20:16:44 följande:
    Jobbar med friskvård/alt.medicin (ger behandlingar, men har lagt ner företaget o gör det som en hobbyversamhet nu) o sitter även i kundtjänst..Söker dock nytt jobb tills jag börjar jobba igen i jan, är mammaledig nu.. så, tror jag fick med allt
Svar på tråden Maj 2008