Maj 2008
Hej!
Är här någon mer som ska gifta sig i maj 2008?
Hur långt har ni kommit i er planering?
Hej!
Är här någon mer som ska gifta sig i maj 2008?
Hur långt har ni kommit i er planering?
Hej och välkomna alla nya!
Samos07: Hittade du någon klänning?
Jag kan rekomendera Svahns fest och högtidskläder i Kungsbacka, hittade min klänning där, trevlig personal.
Såg att du skulle gifta dig i Falsterbo, det e en bit från Kungsbacka?!
Var inne och tittade på din presentation... Jag och min sambo träffades också på nätet
Kul att se att vår lista har blivit så lång
Hejsan, vad kul att så många hittat hit och att det har blivit lite fart i tråden. Idag lyssnade jag igenom låtarna som vi ska ha i kyrkan/på festen. Hur ska man klara av att inte storböla i kyrkan. Jag är väldigt känslig och fäller väldigt lätt tårar, något tips (måste ju iallafall få fram ett "ja" under vigselceremonin)
Glädjetårar såklart
Kolla Sonja Aldéns nya.....
Låten heter Du är allt- helt klockren. Den blir det plus en Kent låt.....
och kanske en till.....funderar på det just nu
Vilka låtar har ni valt?
Skall ni ha en solist som sjunger dem? Man/kvinna?
Vi håller på & letar en efter en (manlig) solist, men vilka låtar det blir vet vi inte ännu...
Vilka psalmer skall ni välja?
oj, psalmer...ingen aning....
Vi har en kompis som är solist, hon sjöng bl. a. på Jill Johnsons bröllop. Gudolmigt vackert!
Vilket flyt! Vill oxå ha en skönsjungande vän !
Min tärna ska sjunga för oss vilket är mycket betydelsefullt för mig och min blivande man (det är en nära vän till mig och min blivande mans lillasyster). Hon var med i Idol så hon kan sjunga
HUR ska jag klara av att inte böla.. nervös.. (tur att man funderar på att fotograferas INNAN vigselceremonin, så man ser normal ut)