• lottis84

Maj 2008

Hej!
    Är här någon mer som ska gifta sig i maj 2008?
    Hur långt har ni kommit i er planering?

• Svar på tråden Maj 2008
  • Champis_Sanna

VI kommer inte åka på någon resa med en gång.... men vi kommer iaf åka till Island... inte så vanligt men vårt drömresemål :)

• 0205

Vi åker på bröllopsresa, ska önska oss pengar till det i bröllops present, våran son får följa med :)

Vi åker på sommaren sen, någon månad efter bröllopet.

Funderar på kroatien eller montenegro.

Vill åka någonstanns vi inte varit tidigare, asien har vi båda rest i innan o sydmaerika eller afrika känns för långt som första resa för våran son.

• Visa08

Vi ska också önska oss resan i present, typ resecheckar el. liknande.

• Brud-08

Vi åker på karibien krssning som bröllopsresa, vill se mer än bara ett ställe.

Vi önskar oss resecheckar i födelsedagspresent och julklapp så får vi se vad vi får ihop.

• majbrud2008

Vi har några olika funderingar vad gäller bröllopsresa men det vi hållt fast vid längst är att åka några dagar till någon europeisk stad (troligtvis Paris) direkt efter bröllopet och sedan åka en månad till Australien i oktober. Tanken är att vi bila från Cairns ner till Sydney...

Vi kommer också önska oss pengar till bröllopsresan i present, men det är inget måste för att kunna åka. Vi har redan pengarna till bröllopet så det vi kommer spara till under ett år är egentligen bara resan!

• majbrud2008

Brud-08:

Va kul att kryssa i Karibien! Jag var på en liten ö i Karibien i juni som heter Turks & Caicos (ingen har i princip hört talas om den, inte jag heller innan jag var där! =) och innan dess så var vi några dagar i Florida. Har ni några dagar i Florida så skulle jag rekommendera att bada med delfiner för det var en helt fantastisk upplevelse! Även Everglades är värt ett besök.

• Brud-08

Ja, jag ser verkligen fram emot resan, ska försöka boka in lite olika aktiviteter.

• Bella30

Vi skall åka till Italien, Tropea eller Sorrento.

Men först skall vi åka till Mexico i febrauari !
    Bokade nyss... Skall bli sååå skönt!
    Och när vi kommer hem skall jag börja prova brudklänningar brun & fräsch !

JhS2008 skrev 2007-09-04 12:29:27 följande:
    Majbrudar..!! Har ni funderat något på om ni ska åka iväg på bröllopresa, vart hade ni tänkt åka i så fall? Sitter här och funderar på vad vi vill, svårt ju, finns så många ställen vi vill besöka! :)
  • Offis

Hej på er!

Nu har vi nog äntligen bestämt oss för en kyrka Det blir Hedvigs kyrka i Norrköping. Det är en stadskyrka som är kanonfin inuti

Vi kommer också önska oss presentkort till bröllopsresa i bröllopspresent. Resan kommer dock bli av först under sommaren då jag pluggar och inte vet hur tentorna kommer att ligga i vår och vi vill vara borta i två veckor Tänkte åka på en mysig weekend direkt efter bröllopet

Fixar lite i listan:

Champis_Sanna - 3 Maj - Lerbo Kyrka, Katrineholm.
    sope- 3 Maj kl:14 - Vårdsbergs Kyrka,Linköping
    Brud våren 2008 - 3 maj kl 16.30 - Stockholm
    Godisråtta 3maj- Bromma kyrka 15.00-Stockholm
    3 maj 08 - 3 maj - Linköping
    Bella30 - 10 maj kl:15 - Våmbs kyrka, Skövde.
    lottis84 - 17 maj -Fässbergs kyrka, Mölndal (GBG)
    Offis - 17 maj - Hedvigs kyrka, Norrköping
    RangaTanga - 17 maj - Varbergs fästning
    0205 - 24 Maj kl:13 - Utomhus Tantolunden, Sthlm.
    Visa08-24 maj, 15.30-Djursholmskapell
    Brud-08 - 24 maj kl14:00 - Stockholm
    JhS2008 - 24 maj - Linköping
    majbrud2008 - 31 maj kl:14.30 - Badelunda kyrka, Västerås
    Majsis2008 - 31 maj kl:15.00 - Rådhuset Göteborg

• starchick

Vi gifter oss 31 maj...när kan man skicka ut inbjudningskorten egentligen? Jag har redan gjort dom klara och vill skicka ut dom NUUU haha...lite tidigt fattar jag ju..men när?

Svar på tråden Maj 2008