Inlägg från: Offis |Visa alla inlägg
  • Offis

Maj 2008

Hejsan! Ska också gifta mig i maj! Fyller i mig här

*MAJBRÖLLOP-LISTAN*

Champis_Sanna - 3 Maj - Lerbo Kyrka, Katrineholm.
    sope- 3 Maj kl:14 - Vårdsbergs Kyrka,Linköping
    Brud våren 2008 - 3 maj kl 16.30 - Stockholm
    3 maj 08 - 3 maj - Linköping
    Bella77 - 10 Maj kl:15 - Våmbs kyrka, Skövde.
    lottis84 - 17 maj -Fässbergs kyrka, Mölndal (GBG)
    Offis - 17 maj - ???, Norrköping
    0205 - 24 Maj kl:13 - Utomhus Tantolunden, Sthlm.
    Brud-08 - 24 maj kl14:00 - Stockholm
    JhS2008 - 24 maj - Linköping
    majbrud2008 - 31 maj kl:14.30 - Badelunda kyrka, Västerås
    NukuNuku - 31 maj kl:15.00 - Rådhuset Göteborg

• Offis

Hej på er!

Nu har vi nog äntligen bestämt oss för en kyrka Det blir Hedvigs kyrka i Norrköping. Det är en stadskyrka som är kanonfin inuti

Vi kommer också önska oss presentkort till bröllopsresa i bröllopspresent. Resan kommer dock bli av först under sommaren då jag pluggar och inte vet hur tentorna kommer att ligga i vår och vi vill vara borta i två veckor Tänkte åka på en mysig weekend direkt efter bröllopet

Fixar lite i listan:

Champis_Sanna - 3 Maj - Lerbo Kyrka, Katrineholm.
    sope- 3 Maj kl:14 - Vårdsbergs Kyrka,Linköping
    Brud våren 2008 - 3 maj kl 16.30 - Stockholm
    Godisråtta 3maj- Bromma kyrka 15.00-Stockholm
    3 maj 08 - 3 maj - Linköping
    Bella30 - 10 maj kl:15 - Våmbs kyrka, Skövde.
    lottis84 - 17 maj -Fässbergs kyrka, Mölndal (GBG)
    Offis - 17 maj - Hedvigs kyrka, Norrköping
    RangaTanga - 17 maj - Varbergs fästning
    0205 - 24 Maj kl:13 - Utomhus Tantolunden, Sthlm.
    Visa08-24 maj, 15.30-Djursholmskapell
    Brud-08 - 24 maj kl14:00 - Stockholm
    JhS2008 - 24 maj - Linköping
    majbrud2008 - 31 maj kl:14.30 - Badelunda kyrka, Västerås
    Majsis2008 - 31 maj kl:15.00 - Rådhuset Göteborg

• Offis

Idag har jag bestämt mig för en klänning! Jag har lagt handpenning på den o den kommer om 3-4 månader!! Är sååå glad!!!

• Offis

Mm, det är så kul och även så skönt att ha den saken ur världen. Har varit i flertalet bröllopsaffärer och trott att jag har bestämt mig men alltid ändrat mig när jag kommer hem o tittar på bilderna, men nu har jag inte gjort det! Nu känns det så rätt!!
    Hoppas att du hittar din drömklänning!

Bella30 skrev 2007-09-28 08:34:51 följande:
    Åhhh, vad kul!Det är den delen jag är mest nervös över; hinna gå ner i vikt & hitta en klänning som jag älskar!
  • Offis

Nu har jag varit på bröllopsmässa i Linköping Fanns en hel del att titta på o både jag o sambon blev intervjuade, så nu hamnar vi i "kanal lokal"

Har ni haft en bra helg?

• Offis

Våra inbjudningskort är nästan klara, ska bara knyta ett rosa organzaband runt kortens vänstra långsida så att vi får med alla delar av färgtemat

Har tagit lite kort o lagt i galleriet. Tog dem dock med min mobilkamera, eftersom vi inte har någon riktig digitalkamera för tillfället, så bilderna är lite gulaktiga...

Föresten...nu vet vi var vi ska spendera bröllopsnatten! På Elite Grand Hotel i Norrköping. Kolla in sviten!! www.elite.se/sv/node/76

• Offis

Inga barn här och vi kommer nog att vänta ett tag till, iaf tills jag är klar med min utbildning i jan-09 och har skaffat nåt jobb...
    Sambon jobbar just nu, men vill börja på ny bana och plugga till läkare. Han läser därför upp betyg nu, samtidigt som han jobbar, för att söka in nu till våren. Därför känns det bra om iaf jag är klar och har jobb innan vi börjar skaffa barn Men jag börjar mer o mer längta...

Annars hade vi ikväll tänkt att börja skriva lite roliga presentationer om våra gäster som vi ska ha i festprogrammet. Kan ju vara kul för folk att läsa lite om varann

• Offis

Vi ska betala det mesta själva, men mina föräldrar har erbjudit sig att betala maten till middagen

Även vi ska önska oss pengar/resecheckar i bröllopspresent. Sparandet går liksom åt till själva bröllopsdagen och allt runtomkring den...
    Vi har inte börjat planera nån bröllopsresa än, mer än att vi har bestämt oss för att inte åka iväg direkt efter bröllopet utan i juni nån gång pga av studier o kommande tentor... Malaysia är ett resmål som vi vill titta närmanre på. De har inte regnperiod på sommarn som många exotiska resmål verkar ha - typ Thailand o Maldiverna...

Imorrn ska jag ut o kolla runt lite på stan efter vigselring Sambon tycker att det för hans del räcker med förlovningsringen, så det är bara jag som kommer ha en till

Svar på tråden Maj 2008