Inlägg från: Offis |Visa alla inlägg
  • Offis

Maj 2008

Hejsan! Ska också gifta mig i maj! Fyller i mig här

*MAJBRÖLLOP-LISTAN*

Champis_Sanna - 3 Maj - Lerbo Kyrka, Katrineholm.
    sope- 3 Maj kl:14 - Vårdsbergs Kyrka,Linköping
    Brud våren 2008 - 3 maj kl 16.30 - Stockholm
    3 maj 08 - 3 maj - Linköping
    Bella77 - 10 Maj kl:15 - Våmbs kyrka, Skövde.
    lottis84 - 17 maj -Fässbergs kyrka, Mölndal (GBG)
    Offis - 17 maj - ???, Norrköping
    0205 - 24 Maj kl:13 - Utomhus Tantolunden, Sthlm.
    Brud-08 - 24 maj kl14:00 - Stockholm
    JhS2008 - 24 maj - Linköping
    majbrud2008 - 31 maj kl:14.30 - Badelunda kyrka, Västerås
    NukuNuku - 31 maj kl:15.00 - Rådhuset Göteborg

• Offis

Hej på er!

Nu har vi nog äntligen bestämt oss för en kyrka Det blir Hedvigs kyrka i Norrköping. Det är en stadskyrka som är kanonfin inuti

Vi kommer också önska oss presentkort till bröllopsresa i bröllopspresent. Resan kommer dock bli av först under sommaren då jag pluggar och inte vet hur tentorna kommer att ligga i vår och vi vill vara borta i två veckor Tänkte åka på en mysig weekend direkt efter bröllopet

Fixar lite i listan:

Champis_Sanna - 3 Maj - Lerbo Kyrka, Katrineholm.
    sope- 3 Maj kl:14 - Vårdsbergs Kyrka,Linköping
    Brud våren 2008 - 3 maj kl 16.30 - Stockholm
    Godisråtta 3maj- Bromma kyrka 15.00-Stockholm
    3 maj 08 - 3 maj - Linköping
    Bella30 - 10 maj kl:15 - Våmbs kyrka, Skövde.
    lottis84 - 17 maj -Fässbergs kyrka, Mölndal (GBG)
    Offis - 17 maj - Hedvigs kyrka, Norrköping
    RangaTanga - 17 maj - Varbergs fästning
    0205 - 24 Maj kl:13 - Utomhus Tantolunden, Sthlm.
    Visa08-24 maj, 15.30-Djursholmskapell
    Brud-08 - 24 maj kl14:00 - Stockholm
    JhS2008 - 24 maj - Linköping
    majbrud2008 - 31 maj kl:14.30 - Badelunda kyrka, Västerås
    Majsis2008 - 31 maj kl:15.00 - Rådhuset Göteborg

• Offis

Idag har jag bestämt mig för en klänning! Jag har lagt handpenning på den o den kommer om 3-4 månader!! Är sååå glad!!!

• Offis