Inlägg från: Visa080524 |Visa alla inlägg
  • Visa080524

Maj 2008

Hej hej!

Jag ska gifta mig 24 maj 2008. OJ, va många har kommit långt i sin plannering. Jag tyckte att jag var ute i god tid, dels bara för att det är så roligt :)

Vi har bokat kyrka, prelbokat lokal, färgtema blir något åt cremerosa,grått,vitt. Vi ska även ha lite sagotema tänkte vi. Håller på att samla in ideer. Jag har varit i många butiker och tittat på klänningar men inte hittat min favorit. Hittade den på nätet men märket finns inte i sverige så jag håller just nu på att kontakta sömmerskor om den. Prelbokat fotograf och cateringfirma. Jag har fått ja av en av 2 tärnor. Den 2:a bor i finland så jag ska fixa ett fint kort att skicka.

Vi har låtit våra föräldrar sprida ryktet men funderar på om man ska skicka ut ett mail också?

Min sambo tycker att jag är "tokig" som börjar plannera och boka så tidigt. Är det någon mer som lider av samma symtom? :D

• Visa080524

Så, nu är jag med i Listan :D

Champis_Sanna - 3 Maj - Lerbo Kyrka, Katrineholm.
    sope- 3 Maj kl:14 - Vårdsbergs Kyrka,Linköping
    Brud våren 2008 - 3 maj kl 16.30 - Stockholm
    3 maj 08 - 3 maj - Linköping
    Bella77 - 10 Maj kl:15 - Våmbs kyrka, Skövde.
    lottis84 - 17 maj -Fässbergs kyrka, Mölndal (GBG)
    Offis - 17 maj - ???, Norrköping
    0205 - 24 Maj kl:13 - Utomhus Tantolunden, Sthlm.
    Visa080524-24 maj, 15.30-Djursholmskapell
    Brud-08 - 24 maj kl14:00 - Stockholm
    JhS2008 - 24 maj - Linköping
    majbrud2008 - 31 maj kl:14.30 - Badelunda kyrka, Västerås
    NukuNuku - 31 maj kl:15.00 - Rådhuset Göteborg

24 verkar också vara ett populärt datum :)

• Visa080524

Min sambo sa vid något tillfälle att man inte borde få boka tidigare än 3mån...tänk va stressigt det skulle bli då!! Dessutom vill man ju njuta av tiden, det blir ju bara en gång ;)

Jag prelbokade kyrka och festlokal redan i april och på så sätt fick vi de vi ville ha. Där vi bor har kyrkan inga boknings"spärrar". I tex Täby i sthlm tror jag att man måste vänta till jan för att få boka 2008...

Svar på tråden Maj 2008