Maj 2008
Hej!
Är ny på den här sidan men håller på planera bröllop till nästa år. Inte bokat kyrka och lokal än men bröllopet blir troligen (hoppas jag) i maj. Himla kul att läsa om er andra och om hur långt ni kommit i planeringen!
Hej!
Är ny på den här sidan men håller på planera bröllop till nästa år. Inte bokat kyrka och lokal än men bröllopet blir troligen (hoppas jag) i maj. Himla kul att läsa om er andra och om hur långt ni kommit i planeringen!
Nu är det bokat!!
Det blir bröllop i pingst!! 10 maj är det dax!
Åh va häftigt det känns att det är bokat :)
Lägger nu till mig på listan!
Champis_Sanna - 3 Maj - Lerbo Kyrka, Katrineholm.
sope- 3 Maj kl:14 - Vårdsbergs Kyrka,Linköping
Brud våren 2008 - 3 maj kl 16.30 - Stockholm
Godisråtta 3maj- Bromma kyrka 15.00-Stockholm
3 maj 08 - 3 maj - Linköping
Bella30 - 10 maj kl:15 - Våmbs kyrka, Skövde.
Jessie77 - 10 maj kl 15 - Eds kyrka, Upplandsväsby
lottis84 - 17 maj -Fässbergs kyrka, Mölndal (GBG)
Offis - 17 maj - Hedvigs kyrka, Norrköping
RangaTanga - 17 maj - Varbergs fästning
0205 - 24 Maj kl:13 - Utomhus Tantolunden, Sthlm.
Visa08-24 maj, 15.30-Djursholmskapell
Brud-08 - 24 maj kl14:00 - Stockholm
JhS2008 - 24 maj - Linköping
24 maj 08 - 24 maj- Rya Kyrka, Örkelljunga.
majbrud2008 - 31 maj kl:14.30 - Badelunda kyrka, Västerås
Majsis2008 - 31 maj kl:15.00 - Rådhuset Göteborg
Jag kommer att byta till hans namn. Håller med er om att det kommer kännas väldigt konstigt att byta namn, samtidigt som det kommer vara kul. Mina barn fick pappas efternamn när dom föddes och jag vill nu heta samma som dom...längtar :)
Vi har två barn men har tänkt försöka oss på nummer tre direkt efter bröllopet :)
Idag ringde dom från kyrkan som vi har bokat. Tydligen har dom bokat in oss för vigsel utan att tänka på eller informera om att kyrkan ska renoveras invändigt mellan januari-maj. Den ska vara färdig sista april men dom kan inte alls garantera att det inte drar ut på tiden....hmm...fy va ledsen och besviken jag blev :(
Så nu får vi nog boka en alternativ kyrka och sen avboka den ena när vi ser hur arbetet i "vår" kyrka fortskrider. Tråkigt för vi vill verkligen ha den kyrkan...och ändra datum känns inte som nåt alternativ.