Inlägg från: starchick |Visa alla inlägg
  • starchick

Maj 2008

lottis84:
    Jag köpte det på www.calligraphen.se
    Klicka på bröllop så kommer en bröllopssida upp med massa roligt att shoppa :)

• starchick

bella30:
    En ny bröllopsmagasinet? Jag har letat i varenda affär i hela herrljunga men de finns inte en bröllopstidining i hela stan....
    Var tusan hittar man dom, måste man åka till en tidningsbutik eller är det bara det att utbudet i småstäder är helt värdelöst??

• starchick

aha oki =) jag får väl ta mig till en pressbyrån då ;))

• starchick

Vi har också vår vigsel 15.´00 och det var inga problem. käns som en bra tid,inte för tidigt och inte för sent,lite mitt emellan )

• starchick

hej allihopa! Någom som vet, skickar man inbjudan till tärnor,marskalk och toastmadame/master? Blev lite fundersam när det gällde det, jag har ju tänkt göra det men vet inte o man ska det?

• starchick

Och vad tycker ni om vårt färgtema svart,vitt och rött? Vi komer ha vita bordsdukar med svarta löpare,röda blommor på borden, min klänning har svart/gråa broderier,tärnornas klänningar kommer att vara mörk-gråa osv...är det för "mörkt" tycker ni?

• starchick

vad bra att ni tycker det =) det är verkligen vi om man säger så!

0205- ert tema låter kanonsnyggt tycker jag!

bella30- väldigt fina färger!

• starchick

Vår fototgraf kommer att vara med hela dagen, han är kompis till min m2b så han gör det dessutom helt gratis =)) Helt perfekt!

När det gäller om vi åker till kyrkan lr inte tillsammans så kommer vi att åka var för sig. Sen så tror jag att min pappa kommer att gå med mig fram till min m2b....inte bestämt ännu, är rätt kluven så vi får se. Vad tycker ni, är det löjligt att låta ens far lämna bort en??

• starchick

Vi kommer att fotas efter vigseln, vill inte att min m2b ska se mig innan =)

• starchick

För oss blir det så att mina svärfäräldrar står för catering, alltså mat,tårta och servering osv. Mina egna föräldrar är tyvärr arbetslösa och har ingen möjlihet alls att hjälpa till med några större summor.
    Svärföräldrarna erbjöd sig själva att betala!

Svar på tråden Maj 2008