Inlägg från: Champis_Sanna |Visa alla inlägg
  • Champis_Sanna

Maj 2008

Jag kunde inte komma in på mitt förra konto och mitt namn var upptaget sa sidan. Jag är Champis_Sanna

• Champis_Sanna

Har fått tillbaka mitt nick igen så glöm förra inlägget

• Champis_Sanna

gotta:
    Grattis till förlovningen :)

• Champis_Sanna

Idag är det 8 månader kvar *huga* Nu spelar nerverna på ännu mer ju :)

• Champis_Sanna

Kul att så många "nya" hittar in hit. Hjärtligt välkomna ;)

• Champis_Sanna

VI kommer inte åka på någon resa med en gång.... men vi kommer iaf åka till Island... inte så vanligt men vårt drömresemål :)

• Champis_Sanna

Välkomna alla nya till tråden
    24 maj 08:
    Vi har vår vigsel kl 15.00 och kyrkoherden såg inget fel med det. Vigsel brukar man väl ha i kyrkan 14-16 ??? det finns en tråd där man frågar präster om saker...ska se om jag kan lägga in den här

• Champis_Sanna

Vår fotograf kommer vara med oss hela dagen lång och på festen också....att sova utan sin m2b tror jag blir på tok för jobbigt även om man inte kommer kunna sova ändå.

• Champis_Sanna

VI ska blått som färgtema

• Champis_Sanna

Jag som inte bor där någon annan bor (Kholm) vill hellre veta hur det går för alla andra också. Man gillar er ju alla

• Champis_Sanna

VI har en vän som är fotograf och som kommer var med från morgon tills vi åker från festen. Känns toppen!

• Champis_Sanna

VI kommer ha en tärna och en marskalk. Det är min m2b:s bästa vänner men även jag har fått dem till goda vänner.

• Champis_Sanna

Vi kommer också åka veteranbil till kyrkan och givetvis ifrån också VI ska fotograferas efteråt och han ska ställa upp och köra oss till festen också. Därifrån vet vi inte till 100 men det lutar mot att en väns lillebror kommer köra lite "taxi"

Igår var det på datumet 7 månader kvar för vissa av oss. Kan någon stoppa tiden så man hinner med allt som ska göras? Det går så fort nu!

Ang barn så vill min m2b vänta ett tag så jag får gott vänta. Men den som väntar.... vi köpte nästan hus i våras men med papprena i handen så skrev vi inte på då vår goda vän jobbar på banken med kalkyler och allt vad det heter. Han räknade på vad allt skulle kosta i slutändan och det blev för mycket även om det gällde drömhuset

Svar på tråden Maj 2008