Maj 2008
hej på er allihopa!
Nyfiken på om ni har funderat något kring håruppsättningar/slöja eller inte/diadem eller tiara?
Jag har köpt slöja men vet inte hur jag ska göra....Ska ju ha uppsättning och vill inte att slöjan ska dölja den?
hej på er allihopa!
Nyfiken på om ni har funderat något kring håruppsättningar/slöja eller inte/diadem eller tiara?
Jag har köpt slöja men vet inte hur jag ska göra....Ska ju ha uppsättning och vill inte att slöjan ska dölja den?
Ja man kan ju ta av slöjan efter vigseln så klart...tål att tänkas på! Frisör är bokad och likaså make-up-tjejen....men vi ska inte träffas förrän i februari.... så man har ju lång tid ¨på sig att vela fram och tillbaka!
Blir nog ganska så sparsmakat med smink, iaf att det ska se rätt naturligt ut...även om det är massor ;)
Hej Tjejer
Vi kommer ha buffe på vårt bröllop, 3 sorters kött m exotiska frukter, poatatisgratäng och potatissalla, smör och bröd osv.
Förrätt vet vi inte ännu.
Men min fråga är: de flesta är nog rätt sugna på något när dom kommer till bygdegården där festen äger rum, jag och min m2b kommer ju kanske inte förrän efter 45-60 minuter!
Tips på vad man kan bjuda, som inte är för avancerat, dyrt eller allt för mättade, bara som en liten aptitretare om man säger!
Tänkte först ställe ut några skålar med blandat smågodis i men efterlite tanke så kändes det kanske lite väl "billigt och dålig fantasi". Vad tycker ni?
Åh väldigt bra ideer! Gillade särskilt det där med jordgubbarna!!
Fler ideer om någon annan vet?
KOmmer du att ha något smått att bjuda på innan maten då?
javisst gör det! Får bli något sådant, vi kommer nämligen fotas efter vigseln så gästerna måste få nåt litet i magen!
De bröllop jag har varit på så har man vart beredd på att vänta ett tag så det tror jag dom flesta är? Förra bröllopet jag var på fick vi vänta över 1 timma men det gick fort,många att bekanta sig med,vin serverades och tilltugg,tipspromenad osv. Så jag kommer att vara helt avslappanad iaf!
Jag köpte min klänning för typ 1½ månad sen =) hittade precis den jag ville ha till ett nedsatt pris så det var bara att slå till! Ibland har man tur!
Fru Hennerdal: Då gifter vi oss på samma dag
Kul, alla andra här inne gifter sig ju den 24
Min klänning är köpt, den var något stor över bysten men det går ju att lägga in, dock har jag planer på att gå ner 3-5 kg(semesterkilona)...så hoppas den går att lägga in mer. men kunde inte ta nån annan klänning, jag var fast för denna! I västa fall får jag väl äta upp mej innan haha....Ska kolla på ringar snart....vill ha n i vitguld med endast 1 sten...men hittar inga till rimligt pris...nån som har tips? Ca 3-4000 hade jag tänkt att lägga....