Maj 2008
toppen!
toppen!
lottis:
Jag ska vara ledig dagen innan bröllopet i vart fall, men det vore nice med två..
brud-08
Till helgen ska vi ta det lugnt o umgås o göra ingenting, för en gångs skull, så det ser vi verkligen fram emot.. sen är det babysimm på söndag igen, det är coolt, Viggo är kung i bassängen
själv då?
starchick
kan man få se bild på caketoppern? *nyfiken
Själv så har vi inprincip planerat allt färdigt, vissa deltaljer kvar.
Det som är inhandlat är klänning och ringar. Skor har jag sedan innan också, och nu ska jag när min son vaknar iväg o köpa min sambos machetteknappar som han ska ha på bröllopet.
Vigseln är bokad, makeup bokad, lokla bokad, hotellnatt bokad, catering inprincip bestämd.
Vi ska ha en egen bröllopsceremoni så den har vi börjat att fila på med, ska träffa han som ska hålla i ceremonin nästa vecka o prata igenom mer (han är en av min sambos bästa vänner, han är pastor, fast han håller inte i ceremonin i egenskap av pastor utan i egenskap som vän)
Det är mkt o tänka på, men det är kul tycker jag
Åh, vad kul o kolla efter klänning, vet du vad du vill ha redan nu?
Vad jobbar du med btw?
Brud-08 skrev 2007-09-07 14:54:14 följande:
starchick
jag är effektiv när jag sätter igång om man säger så, men stressad kan jag inte säga att jag känner mig. Däremot har jag fått dra i nödbromsen lite för min älskade sambo vill vara med o bestämma.. blev lite exalterad om man säger så, men nu är det lugna gatan faktiskt.
den var jätte fin
själva ska vi beställa custom made från chokladfabriken, de gör dem efter hur man ser ut o man får bestämma vilkee position de ska stå i, ska bli skitkul!
usch.. avskyr när det händer.. ännu värre är när man måste evakuera tåget.
Vad jobbar du med?
Jobbar med friskvård/alt.medicin (ger behandlingar, men har lagt ner företaget o gör det som en hobbyversamhet nu) o sitter även i kundtjänst..
Söker dock nytt jobb tills jag börjar jobba igen i jan, är mammaledig nu.. så, tror jag fick med allt
Ja det hade varit spännande
Jag har aldrig haft problem att hitta jobb, så vi får hoppas att det fortsätter så. De ansökningarna jag skickar nu är väl inte direkt en dröm för en arbetsgivare, jag kan ju inte början försen i jan..
Du som är personalchef, vad faller du för i en cv? vad är viktigt.. tacksam för all hjälp
bella30
ja det är svårt med cv´s, jag tror jag fått ihop en bra i vart fall genom åren..
från det ena till det andra..
någon som kollat in denna sida någon gång?
weddings.theknot.com/
varmt välkommen! tur att du hitta oss tillslut då
Peters Fridelina skrev 2007-09-07 22:25:04 följande: