Maj 2008
Vad ska ni ha för färgtema allihopa? Jag ska ha svart,vitt och rött =)
Sen undrar jag vad ni tycker om min klänning, som ni kan se på denna länken =) www.edenbridals.com/2169-p-435.html
Vad ska ni ha för färgtema allihopa? Jag ska ha svart,vitt och rött =)
Sen undrar jag vad ni tycker om min klänning, som ni kan se på denna länken =) www.edenbridals.com/2169-p-435.html
Träffa cateringfirman och pröva kläder till brudgummen
Fats om vi ska dela upp efter hur vi bor så får ju inte jag vara med för vem förutom jag bor i herrljunga haha....då får jag hänga med göteborgarna då
En kompis till min sambo jobbar som fotograf och han kommer att vara med oss hela dagen och det bästa är att han gör det gratis, som en bröllopspresent till oss =)
Jag kommer att ha 2 tärnor, det är min storasyster och min lillasyster, sem kommer det vara 1 marskalk som är min m2b barndomsvän =)
Vi blir 70 personer, lokalen kostar 1000 kr för hela helgen, maten går loss på ca 160 kr/pers(catering) inkl bröllopstårta. Då är ej dryck(läs alkohol ) inräknat. Men det blir billigt för oss.... Ända fördelen med att bo i en liten håla kanske? :)) Jag tar killens efternamn som det ser ut nu...Johansson haha....Finns även Lundell och Stierna i hans släkt, men nmån som vet om det kostar att ta nåt annat släktnamn?
Det viktigaste...hm...att man lägger pengar på en klänning som man verkligen verkligen vill ha, likadant med smink och hår, man vill ju vara så vacker det bara går!(hm vad ytlig jag lät nu..)
Sen är det viktigt att inte mat och dryck tar slut, så det är ju bra att lägga en slant på det, dock tycker jag inte det är viktigt att lägga massor av extra pengar för att få så kallad "fin" mat...Vi nöjer oss med mat som vi vet att alla gillar. Däremot tänker vi lägga mycket pengar och energi på att det verkligen blir en kanonfest och att alla har skitkul!
Bella30, vi ska också på mässan i skövde
Och så har vi idag fått klartecken på vårt huslån vi flyttar in 1 januari och det ska bli underbart!