Inlägg från: Bella30 |Visa alla inlägg
  • Bella30

Maj 2008

lottis84>>
    Skall ni åka på "honeymoon" direkt efter bröllopet?
    Vi har tänkt att åka på måndagen efter bröllopet (gifter oss på lördagen). *längtar*

• Bella30

lottis84>>
    OK, då har ni ngt mysigt att se fram emot ett tag efter bröllopet !
    Vad kul att kika på ringar, jag har varit hos tre olika guldsmeder, men vet ännu inte vad jag vill ha för vigselring.
    Det finns såååå mkt som är fint ju!

TREVLIG HELG PÅ ER "MAJ-BRUDAR" !

• Bella30

Jag känner mig inte det minsta stressad jag...
    Har bara bokat kyrka & herrgården som bröllopsmiddagen skall hållas på.
    Men på lördag är det "Bröllopsmässa" och då hoppas jag att jag skall få en massa bra idéer !

Men klänningen väntar jag med till februari -08... Vill gå ner i vikt lite först.

Kram Bella

• Bella30

I Skövde

lottis84 skrev 2007-09-25 19:33:28 följande:
    Bella30: Var någonstans är det bröllopsmässa i helgen?
  • Bella30

Vi håller oxå på att renovera vårat hus, men vi är nästan färdiga (köpte huset januari 2006)...
    Vårat hus är byggt 1920, erat då? *nyfiken*

24 maj 08 skrev 2007-09-25 23:09:36 följande:

Vi ska göra inbjudningskorten, funderar över om vi ska trycka dem eller om vi ska klippa och klistra...vi renoverar vårt hus just nu så tiden räcker liksom inte riktigt till... Vad är ditt nästa steg?
  • Bella30

Vi har gjort ALLT! Nya väggar, ny el, ny VVS, målat, tapetserat, nytt badrum, 2 x WC & nytt kök.
    Vi har ett trähus, med två kakelugnar och underbara trägolv !
    Visst är det kul att renovera?!!

24 maj 08 skrev 2007-09-26 12:57:50 följande:

Vad roligt!vi köpte vårt hus 11 december 2007, det är ett litet tegelhus från 1927. Så våra hus är nästan lika gamla! Vi har blåst hela ovanvåningen och idag ska våra nya fina fönster komma! *väntar* Vad har ni gjort?
    [citat]Vi håller oxå på att renovera vårat hus, men vi är nästan färdiga (köpte huset januari 2006)...Vårat hus är byggt 1920, erat då? *nyfiken*
  • Bella30

GRATTIS! Det händer mkt för Er 2008 då, hihi!
    Vart bor ni då? *nyfiken*

starchick skrev 2007-09-26 13:29:58 följande:
    Bella30, vi ska också på mässan i skövde Och så har vi idag fått klartecken på vårt huslån vi flyttar in 1 januari och det ska bli underbart!
  • Bella30

Nu har vi ÄNTLIGEN tagit tag i bröllops-planeringen !

* Beställt provkort från SPIRA kortdesign i "våra färger" vitt/vårgrönt/silver. De kommer via posten i morgon!

* Fått offert på bröllopsresa till Maldiverna.
    Vi skall boka senast 1 november!

* Tagit kontakt med en manlig solist, och han skall skicka demos på låtarna vi vill att han skall sjunga under vigseln.
    Vi har en annan sångare på gång oxå, men han är mer trubadur, så honom kanske vi sparar till senare under kvällen.

Har Ni funderat på musik på festen? Livemusik till bröllopsvalsen? Hur skall NI göra?

• Bella30

Åhhh, vad kul!
    Det är den delen jag är mest nervös över; hinna gå ner i vikt & hitta en klänning som jag älskar!

Offis skrev 2007-09-27 19:52:25 följande:
    Idag har jag bestämt mig för en klänning! Jag har lagt handpenning på den o den kommer om 3-4 månader!! Är sååå glad!!!
  • Bella30

Vi skall ha ett litet bröllop, med ca 40 gäster. Är det brukligt med toastmaster då? Eller är det bara större sällskap som har det?

Svar på tråden Maj 2008