Maj 2008
Din pappa som ska viga er?
Peters Fridelina skrev 2007-09-07 22:31:49 följande:
Din pappa som ska viga er?
Peters Fridelina skrev 2007-09-07 22:31:49 följande:
välkommen välkommen ^^
Eftersom vi har ett förmiddagsbröllop så gifter vi oss vid 13.00 sen håller vi på tills kvällen med middag o mingel..
Bella
Låter verkligen vårigt.. o fint!
Trassel
Varmt välkommen
LÅter skitsnyggt!
Själva ska vi ha brunt/svart/guld tema med vita dukar, så jag tycker inte det låter för mörkt.
Jag är inte så traditionell av mig, jag vill att det ska vara personligt o snyggt.
Vi ska inte ha en kyrklig ceremoni o om vädret tillåter ska vi vara utomhus, så ingen sång eller låtar under ceremonin..
däremot är det nog bäst att man pallrar upp med näsdukar, jag har blivit ännu mer känslig (om det ens var möjligt ) efter att jag fått barn..
Vi tänte faktiskt fotas både före o efter, har en del vänner som är fotografer o ska be en som tar ganska klassiska bilder att ta innan o en annan som tar bilder med en väldigt personlig prägel efteråt, får se om både vill/kan bara, annars har vi några andra vi fråga också.. gällande vigselringen så har vi nog inte den på fingret försen efter ceremonin, inte pratat igenom det helt än.
Peters Fridelina
åh, vilken grej ^^
Jag tror inte att vi ska sova tillsammans natten innan, känns mest spännande så, men vi har inte pratat igenom det helt än.
Gällande ceremonin så vetvi inte rikgtigt än hur den ska gå till, därför kan jag inte än så länge svara på ifall vi går upp dit tillsammans eller inte.
Vi betalar en tredjedel, mina föräldrar en tredjedel o min sambos föräldrar en tredjedel..
välkommen ^^
vi gifter oss också 24 maj!