• maljor

Dyr resa från kyrka till festen!?!?!

Vi har tagit reda på en som har en fin bil på orten där vi gifter oss. Kommer bara betala 300 för det så mitt tips är ju självklart att försöka luska reda på om det finns någon på orten som känner för att köra er!!

• maljor

kojja

bilen är väl förhoppningsvis alltid försäkrad även om det inte är via en bilförmedling som stoppar största delen av vinsten i egen ficka!
    Är den inte försäkrad så är den avställd och det är ju ganska lätt att kolla upp eller hur?
    Man behöver inte vara så negativ för att någon frågar om det är dyrt eller inte!

• maljor

så man får inte skjutsa en polare i sin veteranbil om polaren betalar bensinen? ok.... lustigt vilka regler som finns...

sen kan man ju hålla sina sura gubbar för sig själv istället när det är folk som bara ger efterfrågade tips.

eller ska jag gissa på att du är en av dem som har din bil hos en bilförmedlare?!

• maljor

ser bara en ilsket röd gubbe i inlägget riktat mot mig.
    Jag gav ett tips på hur TS kan göra och sedan kommer ditt inlägg över det dyra..

• maljor

det sa jag inte att du hade sagt heller!!!

Och om det nu är svart, hur ska någon annan kunna veta att det är det?

TS
    Hittar ni någon lokal veteranbilsklubb brukar det finnas folk som gladeligen skjutsar mot betalning för faktiska kostnader (våran betalning gäller för bensin mm)

• maljor

Jo jag vet det men ingen annan runt omkring vet att man betalar överhuvudtaget.
    Alla får ju faktiskt göra som de vill, personligen åker jag hellre flakmoppe än att pröjsa såna enorma summor på en bil några km....

strunt samma, har gett mitt tips...

Svar på tråden Dyr resa från kyrka till festen!?!?!