Min man brukar åka ner till sin förra flicvän och hjälpa henne att klippa deras f.d. gemensamma hundar, och bara hälsa på ett par dagar, nu fungerar inte det längre eftersom hennes nya vägrar acceptera deras vänskap.
Hon var bjuden på vårt bröllop men kunde inte komma, och vi har starka misstankar om att det var hennes nya som inte kunde med att hon skulle gå på sin f.d. killes bröllop...*suck*
detta leder ju till att min man inte kan träffa hundarna, som var "deras" i över två år och som han älskar, de är hans bäbisar och börjar bli gamla, risken är att han inte hinner träffa dem igen eller ens at farväl innan de dör.
jag har erbjudit mig att fälja med, men till och med när han har med sig sin fru är han visst ett hot.
sånt här kontrollernade beteende gör mig bara förbannad och ger mig "potentiell misshandlare" - vibbar med kontrollerandet och det faktumk att man beter sig som om ens partner är ens ägodel vars umgänge man tycker sig ha rätt att bestämma över.
är man så osäker i sig själv och sin relation bör man försöka arbeta med sig själv, inte böra ställa massa sjuka krav på sin partner.
jag blir bara förbannad och äcklad.