• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Härligt att höra tjejer!

Jodå, jag är nog alltid säker på hans känslor för mig _egentligen_, men t ex när jag mår dåligt själv så kan jag börja tveka dem. Men då ligger ju problemet hos mig.

• Pumpkin

Jag är här Har äntligen fått hem min älskling och nu håller vi på och gör oss i ordning för att åka in till stan (Stockholm alltså) och träffa min mamma och lilla Emilia. Vi ska titta på Prideparaden hade vi tänkt

• Pumpkin

Ja det skulle visst bli värsta högsommaren här i veckan

• Pumpkin

madlin: Men det skulle inte börja förrän imorgon

• Pumpkin

Hallå allihop! Så var det måndag igen
    Har ni haft en bra helg? Själv har jag haft en jättemysig helg, så härligt att ha sambon hemma igen! I lördags var vi in till Stockholm och tittade på Prideparaden, det var häftigt! Vi hade mamma och lilla Emilia med oss och hon diggade transorna stenhårt Efter det åkte mamma och Emilia hem och vi gick ut med Emilias föräldrar och drack lite drinkar och vin - mycket trevligt!
    Följdaktligen var det ganska lugnt igår, kände mig febrig och dåsig, men blev ompysslad av älsklingen
    Har jag missat nånting här i helgen?

SPB: Välkommen! Berätta lite mer om dig själv

• Pumpkin

vårbrud: Usch, det är aldrig bra för självkänslan att vara arbetslös, speciellt inte när man inte valt det helt själv
    Men du ska se att det ordnar sig och tills dess får du njuta av sommaren

• Pumpkin

madlin: Jadu, idag är det verkligen varmt! Så trist att man måste sitta härinne på det svinkalla kontoret och huttra när man skulle kunna ligga på stranden och gotta sig

blivandefruandersson: Men så trist! Och faktiskt lite taskigt, nog ser man till att ta ledigt i tid till sin systers bröllop?

Brud 080524: Vad vart det du jobbade med?

• Pumpkin

"Vad VAR det du jobbade med" ska det ju stå

• Pumpkin

Brud 080524: Aha, där ser man Vart var det ni bodde? *senil*
    Jag jobbar som receptionist med ekonomiuppgifter, trivs ganska bra. Eller jag trivs bra med jobbet men inte med pendlingen kan man väl säga. Såg ett jobb på AMS nu som jag ska söka i Södertälje, det vore guld värt att slippa pendla.

madlin: Ja, men nu har jag varit ute på lunchen och lapat lite sol

• Pumpkin

Brud 080524: Åh, Halmstad som är en riktig sommarstad dessutom

Ja, det tar ju ändå 1 timme till jobbet och 1 timme hem, så arbetsdagarna blir ju väääldigt långa. Får jag det jobbet jag ska söka så tar det väl typ 10 minuter max till jobbet Fast det känns ju himla fånigt om man ska byta jobb igen, började ju här för knappt två månader sen
    Fast jag tar bara det nya jobbet om jag får den lönen jag har nu eller högre, neråt går jag INTE!

madlin: Hehe, låter som att han har en del för sig Hoppas ni kommer iväg snart!

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7